news-background
news-background

چرا فلورنس پیو و زک براف جدایی‌شان را پنهان کردند؟

«زک براف» و «فلورنس پیو» پس از سه سال از یکدیگر جدا شدند. ستاره «زنان کوچک» (Little Women) این هفته در مصاحبه با «هارپرز بازار» این جدایی را تأیید کرده است.

پیو می‌گوید: «سعی کردیم بی‌آنکه همه دنیا متوجه شوند از هم جدا شویم، چون رابطه‌ای بود که هر کسی نظری در موردش داشت. احساس کردیم که به این شکل میلیون‌ها آدم لازم نیست بگویند که چقدر از جدایی ما خوشحالند. بنابراین به این شکل جدا شدیم. وقتی در موردش حرف می‌زنم ناخواسته بغض گلویم را می‌گیرد.»

این اولین بار نیست که پیو از مزاحمت کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌گوید. بسیاری از این کاربران از اختلاف سنی ۲۱ ساله میان پیوی ۲۶ ساله و براف ۴۷ ساله گفتند.

بازیگر «بیوه سیاه» (Black Widow) آوریل سال ۲۰۲۰ و چند مقطع دیگر در اینستاگرام با ارسال پیام‌های ویدیویی این دسته از کاربران را نکوهش کرد: «من ۲۴ ساله‌ام. نیازی نمی‌بینم به من بگویید چه کسی را دوست داشته باشم و چه کسی را دوست نداشته باشم، در حالی که من هرگز چنین چیزهایی به کسی نگفته‌ام. در چنین جایگاهی نیستید، و واقعاً هیچ ربطی به شما ندارد.»

شایعه رابطه رمانتیک پیو و براف با فیلم کوتاهی که در سال ۲۰۱۹ با همکاری «مورگان فریمن» و «مالی شنان» ساخته شد به گوش رسید. پیو به «هارپرز بازار» می‌گوید: «آن فیلمی که ساختیم واقعاً یکی از بهترین تجارب من است.»

پیو در بخش دیگری از مصاحبه از فیلم جدیدش «نگران نباش عزیزم» (Don’t Worry Darling) به کارگردانی «الیویا وایلد» و بازی «هری استایلز» و «کریس پاین» می‌گوید. در این فیلم، پیو نقش همسر استایلز را در دهه ۱۹۵۰ بازی کرده است. تریلر «نگران نباش عزیزم» وعده صحنه‌های جنسی بسیاری میان پیو و استایلز را می‌داد.

پیو در مورد واکنش‌ها به این فیلم می‌گوید: «به صحنه‌های جنسی تقلیلش می‌دهند، یا رابطه جنسی معروف‌ترین مرد دنیا با یک نفر دیگر، اما دلیل ساخت فیلم چنین چیزهایی نیست. به این دلیل وارد صنعت فیلمسازی نشده‌ام.»

پیو ادامه می‌دهد: «بدیهی است که با استخدام معروف‌ترین ستاره پاپ دنیا چنین بحث‌هایی به وجود آید. اما من در موردش چیزی نمی‌گویم چون فیلم مهم‌تر و بهتر از این حرف‌هاست.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۴۲

عاشقشم ...

نمایش اسپویل