news-background
news-background

اولین تریلر فیلم Don't Worry Darling منتشر شد

برادران وارنر از اولین تریلر فیلم «نگران نباش عزیزم» (Don't Worry Darling) به کارگردانی «الیویا وایلد» رونمایی کرد. این تریلر هفته گذشته در «سینماکان» برای سالنداران آمریکا به نمایش درآمد.

در این فیلم «فلورنس پیو» نقش زن خانه‌داری به نام «آلیس» و «هری استایلز» نقش همسر او را بازی می‌کند که در عملیات مرموزی به نام پروژه «پیروزی» که قرار است دنیا را تغییر دهد مشارکت می‌کند. به زنان توصیه شده که در خانه بمانند، اما «آلیس» به این عملیات مشکوک است و رفتارهای خشونت‌آمیزی را می‌بیند.

وایلد در «سینماکان» گفت فیلم جدیدش ترکیبی از «تلقین» (Inception)، «ماتریکس» (The Matrix) و «نمایش ترومن» (The Truman Show) است: «نامه‌ای عاشقانه است به آن فیلم‌ها که مرزهای جاه‌طلبی را جابجا کردند.» وایلد ادامه می‌دهد: «یک زندگی را تصور کنید که می‌توانید هرچه بخواهید را داشته باشید، نه فقط چیزهای ملموس… بلکه چیزهایی که واقعاً اهمیت دارند. عشق واقعی با یک شریک زندگی بی‌نقص، روابط دوستانه قابل اعتماد. برای دست کشیدن از این زندگی حاضرید چه کنید؟ برای انجام کار درست چه چیزی را قربانی می‌کنید؟ آیا نظامی که برای خدمت به شما طراحی شده از هم می‌گسلانید؟»

«نگران نباش عزیزم» ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۰:۴۱

مثل ایران که هر کی از خونه فرار می کنه میره خواننده میشه اونجا هم هر کی بدبخت و بیکاره میره کارگردان سینما میشه (به خصوص در بین خانمها)

نمایش اسپویل
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۱:۲۷

و کل حرفم اینه شما حق نظر دادن طبیعتا داری و حتی میتونی حالت به هم بخوره از این فیلم و هر چیزی ولی من به شخصه خیلی از جمله ی تو پرانتزی که نوشتی خوشم نیومد و به نظرم مورد قبول هم نیست این نوع صحبت

نمایش اسپویل
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۱:۲۳

بدتر شد که :))) دیدگاهی که نسبت به همجنسات داری نشون میده خودت خیلی اوضاعت خوب نیست به قول معروف... کافر همه را به کیش خود پندارد :))) و نه نمیگم طرف داری کنی ولی میگم این نوع صحبتی که کردی درست نیست و متاسفم که همچین دیدی نسبت به خودت داری که به بقیه هم نسبت میدی :))))

نمایش اسپویل
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۰۶

بهتره تو نظر واقعیت تجدید نظر کنی. کجای ایران بهار یه اسم مردونه هست؟ کاملا اشتباه حدس زدی و مارو خندوندی. چون زن هستم مجبورم از هر فیلم آبکی که کارگردانهای زن می سازند خوشم بیاد؟

نمایش اسپویل
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۲۶

من خودم یه خانم هستم عزیزم. از اسمم متوجه نشدی؟ :)))) ضمنا فمینیست هم هستم.

نمایش اسپویل
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۱۷

این که چطوری این کامنت تایید شده رو واقعا نمیدونم ولی به نظرم نحوه ی صحبت کردنتون مخصوصا نظرتون درباره خانم ها رو بهتره یه تجدید نظر توش بکنید (نظر واقعیمم اینه پشت این اکانت یه آقاییه که حتی یه دختر تا الان نه باهاش دوست بوده نه ازش خوشش اومده و کاملا واضحه از رو چه حسایی این حرف رو زدی و اگه اینجوری پیش بری هم هیچ کسی ازت خوشش نخواهد اومد :))) از من گفتن:)))) )

نمایش اسپویل