news-background
news-background

سانحه رانندگی آن هیش بازیگر آمریکایی را به کما برد

«آن هیش» پس از یک سانحه رانندگی «وضعیتی بسیار بحرانی» پیدا کرده است.

هفته گذشته گزارش شد که «آن هیش» در لس‌آنجلس دچار یک سانحه رانندگی شده و وضعیت پایداری دارد. اما دوشنبه این هفته نمایندگان بازیگر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که «آن در حال حاضر در وضعیتی بسیار بحرانی است.»

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: «مصدومیت شدید ریه او را به ونتیلاتور مکانیکی و سوختگی‌ها او را به جراحی محتاج کرده است. او در کما است و به فاصله کوتاهی پس از تصادف به هوش نیامده است.»

هیش جمعه گذشته در بیمارستانی واقع در غرب لس‌آنجلس بستری شد. در آن زمان «سی‌ان‌ان» گزارش داد خودروی مینی کوپر هیش  پس از انحراف از جاده طعمه حریق شده و راننده را سوزانده است. دقایقی پیش از این حادثه گزارش شده بود که این بازیگر تصادف دیگری به وجود آورده است.

هیش آماده می‌شد تا در مصاحبه‌های مطبوعاتی درام جنایی «دختر اتاق ۱۳» (Girl in Room 13) مشارکت کند. او سابقه بازی در فیلم‌های «دانی براسکو» (Donnie Brasco)، «می‌دانم تابستان پیش چه کردی» (I Know What You Did Last Summer)، «شش روز هفت شب» (Six Days Seven Nights) و سریال‌های «اوروود» (Everwood) و «شوی مایکل جی. فاکس» (The Michael J. Fox Show) را دارد.

زنی که خانه‌اش با تصادف هیش به آتش کشیده شده می‌گوید «دارایی‌های عمر» خود را از دست داده است. «پیپل» گزارش داده است که «لین میشل» بسیار خوش‌شانس بوده که از این حادثه جان سالم به در برده است. سگ و لاک پشت میشل نیز از شعله‌های آتش گریخته‌اند.

همسایگان میشل از حالا صفحه‌ای برای اهدای کمک‌های مالی راه‌اندازی کرده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید