news-background
news-background

نیک آفرمن به Mission: Impossible 8 پیوست

پس از «هولت مک‌کالانی»، «نیک آفرمن» نیز به قسمت هشتم «مأموریت غیرممکن» (Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two) ملحق شده است. «کریستفر مک‌کواری» کارگردان فیلم در صفحه توییترش تأیید کرده است که آفرمن در این دنباله اکشن نقش‌آفرینی خواهد کرد.

بازیگر «پارک‌ها و تفریح‌گاه‌ها» (Parks and Recreation) در مصاحبه با پادکست «رپ» در مورد این نقش می‌گوید: «بسیار لذت‌بخش و جالب است. با چند بازیگر معتبر علاوه بر بازیگر اصلی همکاری می‌کنم، و این فرصت بازیگوشی فوق‌العاده است.» او اضافه می‌کند: «تماشای مک‌کواری و تام [کروز] که کارشان را انجام می‌دهند، نمی‌توان برای مردم توضیحش داد. باید آن‌جا حضور داشته باشید. هرگز چنین چیزی ندیده بودم. مانند این است که یک دیوار را رنگ‌آمیزی می‌کنند و ما همگی رنگ هستیم.»

کروز در «مأموریت غیرممکن ۸» بار دیگر نقش «ایتان هانت» مأمور «نیروی مأموریت‌های غیرممکن» را بازی می‌کند و بار دیگر در تلاش است از وقوع یک فاجعه جهانی جلوگیری کند. «کریستفر مک‌کواری» برای نویسندگی و کارگردانی این دنباله بازگشته است. «هیلی آت‌ول»، «شی ویگام»، «سایمون پگ» و «پام کلمنتیف» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

فیلمبرداری «مأموریت غیرممکن ۷» (Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One) در حین پاندمی چندین مرتبه به تأخیر افتاد. این فیلم در حال حاضر قرار است ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۳ و قسمت هشتم ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ اکران شوند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید