news-background
news-background

اولین تریلر رسمی فیلم Mission: Impossible - Dead Reckoning - Part One

تریلر فیلم «مأموریت غیرممکن: موقعیت‌یابی تخمینی – قسمت اول» (Mission: Impossible Dead Reckoning – Part 1) در شبکه‌های اجتماعی درز کرد. زمان درز این ویدیو نامشخص است اما به نظر می‌رسد که پلتفرم توییتر در حذف این تریلر ناکام مانده و با از بین بردن یک توییت، توییت دیگری حاوی تریلر پدیدار می‌شود. پارامونت تاکنون واکنشی به این اتفاق نشان نداده است.

این تریلر که ماه گذشته در رویداد «سینماکان» به نمایش درآمده بود، با صحنه‌ای آغاز می‌شود که «ایتان هاک» با بازی «تام کروز» به تشرهای رئیس سابقش «کیتریج» با بازی «هنری چرنی» که در قسمت اول فیلم ظاهر شده بود گوش می‌دهد: «دوران مبارزه تو برای خیر و صلاح مردم تمام شده.»

در بخش‌های دیگر تریلر نماهایی از ونیز و واتیکان و صحنه‌های بسیاری از مشت‌زنی به نمایش درمی‌آید و با صحنه نمادین قسمت هفتم یعنی پرش از صخره‌ای در نروژ با موتورسیکلت که در «سینماکان» تابستان گذشته رونمایی شد، به پایان می‌رسد.

«هالیوود ریپورتر» اخیراً در مقاله‌ای افشاگرانه از چندین منبع ادعا کرده است که این دنباله اختلافاتی میان «تام کروز» ستاره چندگانه و استودیوی پارامونت به وجود آورده است. پارامونت در سال ۲۰۲۱ تأیید کرد که «مأموریت غیرممکن ۷» پس از ۴۵ روز اکران در سالن‌های سینما از پلتفرم دیجیتال پارامونت+ پخش خواهد شد. کروز با این استراتژی مخالف است و تمایل دارد که مانند دوران ماقبل پاندمی، فیلم را سه ماه روی پرده نگه دارد.

پارامونت «مأموریت غیرممکن ۷» را ژوئیه ۲۰۲۳ و قسمت هشتم را ژوئن ۲۰۲۴ اکران می‌کند.

به‌روزرسانی: تریلر رسمی با نسخه درز شده جایگزین شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ خرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۵۷

عجب فیلمی بشه! تریلرش عالی بود.

نمایش اسپویل