news-background
news-background

انتقاد مجدد سیلوستر استالونه از تهیه‌کنندگان Rocky و اسپین‌آف Drago: خودتان را در آینه نگاه کنید، راسوها

استودیوی ام‌جی‌ام هفته گذشته تولید اسپین‌آف «دراگو» را تأیید کرد.

«سیلوستر استالونه» در پی انتشار گزارش تولید اسپین‌آف «دراگو» (Drago) برای چندگانه «راکی» (Rocky)، بار دیگر از تهیه‌کنندگان این مجموعه فیلم‌ها به شدت انتقاد کرد.

استالونه که نویسنده فیلمنامه فیلم برنده اسکار «راکی» در سال ۱۹۷۶ است، و نقش بوکسوری به نام «راکی بالبوا» را نیز بازی کرده، شنبه این هفته به تولید فیلم «دراگو» با نویسندگی «رابرت لاسون» واکنش نشان داد. استالونه در صفحه اینستاگرامش این بار به شکل مستقیم از فردی نام نمی‌برد اما از یک «تهیه‌کننده ۹۴ ساله‌» که به نظر «اروین وینکلر» ۹۱ است و در تمامی فیلم‌های «راکی» و «کرید» (Creed) تهیه‌کننده بوده، و فرزندان «خودخواه» او انتقاد می‌کند.

استالونه در مورد «دراگو» می‌نویسد: «یک اتفاق غم‌انگیز دیگر... همین حالا متوجه شدم... یک بار دیگر، یک تهیه‌کننده ۹۴ ساله و رقت‌انگیز و فرزندان خودخواه و بی‌مصرف او یک بار دیگر می‌خواهند شیره یک شخصیت شگفت‌انگیز دیگر را بکشند! جداً می‌گویم، شما راسوها خودتان را در آینه دیده‌اید؟»

استالونه ادامه می‌دهد: «از هواداران عذرخواهی می‌کنم، هیچ‌وقت نمی‌خواستم «راکی» به خاطر این حرص و طمع استثمار شود..» او سپس از هشتگ‌های «بی‌شرمی»، «روز غم‌انگیز» و «انگل» استفاده می‌کند.

استالونه ۱۷ ژوئیه از وینکلر انتقاد کرده و نوشته بود: ««پس از ۴۷ سالی که اروین امتیاز «راکی» و حالا «کرید» را در اختیار داشته، واقعاً مایلم دست کم آنچه از حق من باقی مانده را پس بگیرم، پیش از آنکه فقط به فرزندان خودت واگذارشان کنی – به نظر من اقدامی منصفانه از طرف این جنتلمن ۹۳ ساله خواهد بود.»

استالونه اضافه می‌کند: «موضوع دردناکی است که روح من را می‌خورد، چون می‌خواستم چیزی از «راکی» را برای فرزندانم باقی بگذارم، اما همیشه خوشایند است که از هواداران وفادار بشونی… به مشت زدن ادامه بده.»

استالونه ماه گذشته به «مترو» گفته بود که از «کرید ۳» (Creed III) کناره‌گیری کرده چرا که داستان به مسیر دلخواه او نرفته اما از فیلم حمایت می‌کند. قسمت سوم «کرید» با بازی و کارگردانی «مایکل بی. جردن» نوامبر آینده اکران خواهد شد. جردن در این فیلم نقش «آدونیس کرید» فرزند «آپولو کرید» را بازی می‌کند.

از داستان فیلم «دراگو» جزئیاتی فاش نشده اما «ایوان دراگو» یک مبارز روس با بازی «دولف لاندگرن» بود که اولین بار در «راکی ۴» (Rocky IV) دیده شد. «ویکتور دراگو» فرزند این مبارز با بازی «فلورین مانتینو» در فیلم «کرید» سال ۲۰۱۸ معرفی شده بود. قسمت سوم «کرید» با بازی و کارگردانی «مایکل بی. جردن» نوامبر آینده اکران خواهد شد. جردن در این فیلم نقش «آدونیس کرید» فرزند «آپولو کرید» را بازی می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ مرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۲۹

پول این بنده خدا رو بدید تا نفرینتون نکرده

نمایش اسپویل