news-background
news-background

انتقاد سیلوستر استالونه از تهیه‌کننده Rocky: «حقوق باقی‌مانده‌ام را پس بده»

«سیلوستر استالونه» نویسنده فیلم «راکی» (Rocky) در سال ۱۹۷۵ و پنج دنباله آن بود، اما مالک اثری که خلق کرده نیست. این ستاره ژانر اکشن یکشنبه این هفته در اینستاگرام از «اروین وینکلر» تهیه‌کننده این چندگانه خواست «حق باقی‌مانده» او را پس دهد. استالونه می‌گوید این اختلاف «دردناک» روح او را می‌خورد.

استالونه می‌نویسد: «پس از ۴۷ سالی که اروین امتیاز «راکی» و حالا «کرید» را در اختیار داشته، واقعاً مایلم دست کم آنچه از حق من باقی مانده را پس بگیرم، پیش از آنکه فقط به فرزندان خودت واگذارشان کنی – به نظر من اقدامی منصفانه از طرف این جنتلمن ۹۳ ساله خواهد بود.»

استالونه اضافه می‌کند: «موضوع دردناکی است که روح من را می‌خورد، چون می‌خواستم چیزی از «راکی» را برای فرزندانم باقی بگذارم، اما همیشه خوشایند است که از هواداران وفادار بشونی... به مشت زدن ادامه بده.»

«ورایتی» گزارش داده است که استالونه برای نگارش فیلمنامه و بازی در «راکی» حدود ۷۵ هزار دلار به اضافه ۲.۵ میلیون دلار از فروش قسمت اول را دریافت کرده است. استالونه می‌گوید پیگیر حقوقش نشده چون در آن زمان «قوانین معینی برای رفتار تجاری وجود داشت، شاید نه مثل امروز، اما در آن زمان، که بر اساس آن نباید پر و بال غاز طلایی را به هم می‌زدی.»

چندگانه «راکی» در سال ۲۰۱۵ با «کرید» (Creed) گسترش پیدا کرد. قسمت سوم «کرید» قرار است پاییز آینده بدون حضور استالونه مقابل دوربین برای اولین بار اکران شود. استالونه با این حال یکی از تهیه‌کنندگان «کرید ۳» است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید