news-background
news-background

فیلم Drago: اسپین‌آف Rocky ساخته می‌شود

«رابرت لاتون» نویسنده فیلم اسپین‌آف «راکی» (Rocky) برای استودیوی ام‌جی‌ام خواهد بود. «رپ» گزارش داده است که این فیلم «دراگو» (Drago) نام دارد.

از داستان فیلم جزئیاتی فاش نشده اما «ایوان دراگو» یک مبارز روس با بازی «دولف لاندگرن» بود که اولین بار در «راکی ۴» (Rocky IV) دیده شد. «ویکتور دراگو» فرزند این مبارز با بازی «فلورین مانتینو» در فیلم «کرید» (Creed) سال ۲۰۱۸ معرفی شده بود.

فیلمنامه «راکی شدن» (Becoming Rocky) لاتون در سال ۲۰۲۱ برنده رقابت فیلمنامه‌نویسی بین‌المللی آکادمی نیکول شد. مدیران ام‌جی‌ام این فیلمنامه را پسندیدند و نگارش «دراگو» را به لاتون سپردند.

لاندگرن سال گذشته در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» گفته بود که فیلم «دراگو» در دست ساخت است: «در ضمن، فکر می‌کنم مذاکراتی در مورد اسپین‌آف «دراگو» با ام‌جی‌ام شده باشد. بنابراین ممکن است فیلم‌های بیشتری ساخته شود.»

«سیلوستر استالونه» نویسنده، کارگردان، بازیگر و تهیه‌کننده «راکی» اخیراً از تهیه‌کنندگان دیگر فیلم از جمله «اروین وینکلر» و فرزندش «دیوید وینکلر» انتقاد کرده است. استالونه «دیوید وینکلر» را «به شکل دردناکی بی‌استعداد» نامید و گفت: «اگر وینکلرها نبودند دست کم سه فیلم دیگر که می‌توانست شگفت‌انگیز باشند ساخته می‌شد. راستش این جماعت بدترین نامردمانی‌اند که در صنعت فیلمسازی دیده‌ام. تا ابد هواداران وفادار را دوست دارم و به مبارزه ادامه می‌دهم! به یاد داشته باشید که حرف دل را زدن همیشه حس خوبی دارد.»

قسمت سوم «کرید» (Creed III) با بازی و کارگردانی «مایکل بی. جردن» نوامبر آینده اکران خواهد شد. جردن در این فیلم نقش «آدونیس کرید» فرزند «آپولو کرید» را بازی می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید