news-background
news-background

The Gray Man پنجمین فیلم پربیننده تاریخ نتفلیکس در هفته اول

«مرد خاکستری» به اندازه «اعلان قرمز» در نتفلیکس پربیننده نبوده است.

نتفلیکس تأیید کرد که «مرد خاکستری» (The Gray Man) با بازی «رایان گاسلینگ»، «کریس اوانز» و «آنا د آرماس» پنججمین افتتاحیه پربیننده تاریخ شبکه را رقم زده و ۸۸.۵۵ میلیون ساعت دیده شده است. نتفلیکس یک هفته پیش از پخش «مرد خاکستری»، این عنوان اکشن و جاسوسی را در ۵۰۰ سالن سینما اکران کرد و حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار دلار فروخته بود.

انیمیشن «هیولای دریا» (The Sea Beast) آخر هفته گذشته ۵۵ میلیون ساعت دیده شده، در حالی که هفته گذشته رکورد ۶۸.۱۱ میلیون ساعت بیننده را به جا گذاشته بود.

فیلم‌های «پروژه آدام» (The Adam Project) با ۹۲.۴۳ میلیون ساعت، «اعلان قرمز» (Red Notice) با ۱۴۸.۷۲ میلیون ساعت، «بالا را نگاه نکنید» (Don’t Look Up) با ۱۱.۰۳ میلیون ساعت و «غرفه بوسه ۳» (The Kissing Booth 3) با ۹۰.۸۶ میلیون ساعت بیننده، عملکرد بهترین نسبت به «مرد خاکستری» به جا گذاشته‌اند. این فیلم با این حال در ۸۴ کشور در رتبه اول قرار گرفت.

نتفلیکس سه‌شنبه این هفته تأیید کرد که «رایان گاسلینگ» و برادران روسو برای مشارکت در تولید «مرد خاکستری ۲» بازمی‌گردند. «استیون مک‌فیلی» یکی از نویسندگان قسمت اول که در «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) به روسوها همکاری کرده، نویسنده دنباله خواهد بود. «پل ورنیک» و «رت ریس» نویسندگان «ددپول» (Deadpool) نیز با یک اسپین‌آف دنیای «مرد خاکستری» را گسترش خواهند داد. از داستان این فیلم جزئیاتی فاش نشده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید