news-background
news-background

دووین جانسون: Red Notice پربیننده‌ترین فیلم تاریخ نت‌فلیکس شده است

«دووین جانسون» ادعا می‌کند که «اعلان قرمز» (Red Notice) به پربیننده‌ترین فیلم تاریخ نت‌فلیکس تبدیل شده است. این فیلم اکشن و کمدی ۱۲ نوامبر منتشر شد و کمتر از سه هفته بعد به این عنوان رسیده است.

جانسون شنبه این هفته این موفقیت را در صفحه اینستاگرام خود جشن گرفت و نوشت «اعلان قرمز» رسماً به پربیننده‌ترین فیلم تاریخ نت‌فلیکس تبدیل شده است. «راک» اضافه می‌کند که این فیلم «همه رکوردها را درهم‌شکسته» در حالی که نت‌فلیکس آمار رسمی بینندگان عناوین را معمولاً پس از چهار هفته اعلام می‌کند.

 داستان فیلم در مورد یک مأمور اف‌بی‌آی عالی رتبه به نام «جان هارتلی» با بازی جانسون است که مأموریت دارد تحت‌تعقیب‌ترین افراد را دستگیر کند. این تعقیب و گریزهای بین‌المللی او را مقابل عملیات سرقت «نولان بوث» با بازی رینولدز و زنی موسوم به «اسقف» با بازی گدوت قرار می‌دهد که توانمندترین سارقان آثار هنری‌اند. «ریتو آریا» و «کریس دیانانتوپولوس» دیگر بازیگران فیلم بودند.

پیش‌تر گزارش شده بود که این فیلم با بودجه ۱۶۰ تا ۲۰۰ میلیون دلاری گران‌قیمت‌ترین فیلم تاریخ نت‌فلیکس است. «ورایتی» گزارش داده است که گدوت و رینولدز برای این فیلم ۲۰ میلیون دلار دریافت کرده‌اند اما جانسون «میلیون‌ها دلار بیشتر» از نت‌فلیکس دستمزد گرفته است. این فیلم هفته گذشته با ۲۷۷.۹ میلیون ساعت بیننده به فهرست ۱۰ فیلم انگلیسی زبان تاریخ شبکه راه پیدا کرد و پس از گذشت ۱۰ روز از انتشار در تاریخ ۱۲ نوامبر، به رتبه دوم پربیننده‌ترین فیلم‌های تاریخ نت‌فلیکس رسید.

«راسون مارشال توربر» کارگردان فیلم اخیراً به «کلایدر» گفته بود که فیلمنامه «اعلان قرمز ۲» را هنوز به نگارش درنیاورده اما مذاکرات برای تولید دنباله آغاز شده است: «بر روی یک فیلمنامه برای دنباله کار نمی‌کنم… قطعاً در مورد اینکه در قسمت بعدی چه خواهم کرد فکر کرده‌ام و نمی‌خواهم شایعه‌پراکنی کنم اما بله نت‌فلیکس… ما این بحث‌ها را کرده‌ایم.»

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید