news-background
news-background

شهرت ناجی جوزف کویین بازیگر Stranger Things در فرودگاه شد

بازیگر سریال «موجودات عجیب» در فرودگاه بازدداشت شده است.

شهرت «جوزف کویین» به واسطه بازی در سریال «موجودات عجیب» (Stranger Things) ناجی او در فرودگاهی در ایالات متحده شده است. کویین که نقش «ادی مانسون» را بازی کرده در مصاحبه با «جیمی فالن» (The Tonight Show) می‌گوید بازداشت او در فرودگاه می‌توانست باعث شود این مصاحبه را از دست بدهد.

کویین می‌گوید: «خیلی نزدیک بود که موفق نشوم بیایم. من را به جایی بردند که اسمش را می‌گذارند سیاه‌چال. خواستند حدود ۲۰ دقیقه منتظر بمانم و بعد من را به میزی هدایت کردند که یک نفر پرسید: «در ایالات متحده چه می‌کنید آقا؟» گفتم: «راستش آمده‌ام اینجا تا با «جیمی فالن» مصاحبه کنم.» اما باور نمی‌کرد.»

مأمور دیگری در فرودگاه کویین را می‌شناسد و اجازه ورودش به آمریکا را می‌دهد. کویین می‌گوید: «یکی از همکارانش به او و بعد به من نگاه کرد و گفت: «ادی را ول کن!» و ادامه داد: «ادی از سریال «موجودات عجیب»‌ است.» و آن مرد جواب داد: «تو ادی مانسون هستی؟»» کویین ادامه می‌دهد: «[پرسید:] «فصل بعدی برمی‌گردی؟» گفتم: «نمی‌دانم.» گفت: «باید برگردی.» و گذرنامه را به من داد.»

کویین بریتانیایی پیش از «موجودات عجیب»‌ در سریال‌های درام «دیکنزی» (Dickensian) و «هاواردز اند» (Howards End) بی‌بی‌سی نقش‌آفرینی کرده بود. او پیش‌تر در مصاحبه با پادکست «آف منو» گفته بود که صحبت با لهجه آمریکایی باعث حملات عصبی شده است: «مثل یک روانی می‌شوید. پس از مدتی درون لانه خرگوش افتادم، و در مقاطعی می‌گفتم: «خوب حرف می‌زنم؟ خوشتان می‌آید؟ راضی هستید؟» با «جو کیری» [دیگر بازیگر سریال] حرف می‌زدم و او یک بار چنان درگیر بودم که او گفت: «رفیق، نمی‌توانم تو را نجاب دهم، اما قول می‌دهم که مشکلی پیش نمی‌آید.»»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید