news-background
news-background

خشم بینندگان Better Call Saul از تغییر بازیگر یکی از شخصیت‌های کلیدی سریال

[حاوی اسپویلر از فصل پایانی «بهتر است با سال تماس بگیرید»]

بینندگان «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) با چهره‌ای نه چندان آشنا در قسمت اخیر سریال روبرو شدند. اپیزود دهم از فصل ششم این مجموعه که پیش‌درآمد برای «برکینگ بد» (Breaking Bad) است، دوشنبه این هفته از ای‌ام‌سی پخش شد و بر روی «آینده» شخصیت «جیمی مک‌گیل» با بازی «باب اودنکرک» تمرکز کرد.

در این قسمت که تماماً به شکل سیاه و سفید ارائه شده، جیمی هنوز در اوماهای ایالت نبراسکا است و با نام مستعار «جین تاکوویچ» زندگی می‌کند. در صحنه‌های فلش-فوروارد فصل پیشین، نشان داده شد که یک راننده تاکسی به نام جف جیمی را می‌شناسد. جیمی طرح و برنامه‌ای برای سرقت از یک مال می‌ریزد تا در نهایت سکوت راننده را بخرد. «دان هاروی» در فصل‌های چهارم و پنجم سریال نقش راننده تاکسی را بازی کرد اما او در قسمت پایانی فصل ششم با «پت هیلی» جایگزین شده است.

این تغییر وقتی صورت می‌گیرد که اودنکرک سال گذشته در حین فیلمبرداری دچار حمله قلبی شد و هاروی موفق نشده خودش را تاریخ جدید فیلمبرداری سازگار کند چرا که باید در درام «این شهر مال ماست» (We Own This City) اچ‌بی‌او مقابل دوربین می‌رفت.

هرچند بینندگان فصل پایانی «بهتر است با سال تماس بگیرید» از نمایش هیلی ستایش کردند اما عده زیادی این تغییر را ناملایم دانستند و ادعا کردند که تا پایان اپیزود نمی‌دانستند که جف در واقع کیست.

یکی از کاربران می‌نویسد: «سریال با برگرداندن یک شخصیت که شاید فقط یک بار دیده شده بود، و تغییر بازیگر آن گند زد، بعد انتظار دارید من بدانم که او کیست؟ تمام مدت فکر می‌کردم: «جوری رفتار می‌کنند که گویی باید بدانم جف کیست. جف کیست؟»»

کاربر دیگری می‌گوید: «فقط من بودم که این قسمت از سریال را دیدم و نتوانستم متوجه شوم مردی که «جین» با او همکاری می‌کند همان راننده تاکسی است که او را می‌شناخته؟ واضح است که بازیگر دیگری انتخاب کرده‌اند و من نشسته بودم و فکر می‌کردم که این مرد کجای داستان قرار می‌گیرد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ مرداد ۱۴۰۱ ۲۲:۲۳

واقعا منم توی این اپیزود تا اخرش گیج بودم که داستان از چه قراره؟! و مدام توی بریکینگ بد دنبال این شخصیت بودم ببینم این کیه! از طرفی اختصاص یک اپیزود کامل اونهم از اپیزودهای پایانی به یک ماجرای نه چندان مهم جالب به نظر نمی رسید و به نظرم مسائل مهم دیگری بودند که بهش پرداخته بشه. به هر حال همین اپیزود تا اینجا ضعیف ترین اپیزود این فصل و شاید کل سریال باشه. یه جورایی تو مایه های فیلر داخل انیمه ها، وجودش کاملا غیرضروری و بی فایده بود و با این گندی هم که زدند(پرداختن به فرعی ترین شخصیت ممکن آنهم به شکل غیرحرفه ای و تغییر بازیگر) اوضاع رو بدتر کردن.

نمایش اسپویل
۵ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۳۳

اینا چی میگن ما فقط چشم های راننده تاکسی رو دیدیم تازه حالا مگه عوض کرده باشن اینا هم دیگه دیوونن بیا ستایش ۳ ببینن با عینک طبی زن رو ۳۰ سال پیر میکنن چقدر مردم غر الکی میزنن یارو کلا ۱۲ دقیقه روی اسکرین نبوده خداشونو جر دادن

نمایش اسپویل
۶ مرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۳۲

فقط چشم هاش تو آینه خودرو نبود. یه قسمت هست جین نشسته داره غذاشتو میخوره یهو این جف با دوستش سر میرسه اصرار میکنن شعار معروفت رو بگو \"better call saul\" و جین دچار احساس تحقیر و استرس میشه.

نمایش اسپویل
۴ مرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۳۹

واقعا همچنین کاری داخل ی سریال به این بزرگی در این اپیزود ی ضعف حساب میشه ولی من چون از قبل اطلاع داشتم مشکلی نبود ولی اون بازیگر باید هر طور ممکن بود میاوردنش باید زیاد اصرار میکردن یا شکایت 😂

نمایش اسپویل