news-background
news-background

نقش کوتاه کریستن استوارت در سریال Irma Vep

استوارت در قسمت پایانی سریال «ایرما وپ» نقش‌آفرینی کرده است.

«کریستن استوارت» در قسمت پایانی سریال «ایرما وپ» (Irma Vep) به نویسندگی و کارگردانی «الیویه آسایاس» مقابل «آلیسیا ویکاندر» نقش کوتاهی بازی کرده است.

ویکاندر در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» در رابطه با این همکاری می‌گوید: «به یاد می‌آورم که درباره اثاث خانه حرف زدیم!» او اضافه می‌کند که در آن زمان مانند ستاره «اسپنسر» (Spencer) «در حال تکمیل خانه‌ها» خودشان بوده‌اند.

ویکاندر ادامه می‌دهد: «تحسین‌اش می‌کنم، خیلی جذاب است. کارهایش را ستایش می‌کنم، به ویژه فیلمی که با الیویه ساخته. فوق‌العاده بود که او آمد و می‌خواست بخشی از این فیلم کوچک باشد. انرژی شاد‌ی با خود آورد و این با حسی که الیویه با توجه به جایگاهش معمولاً خلق می‌کند در ارتباط است. آدم‌های بسیار بااستعداد و باانگیزه‌ای را می‌آورد که رابطه دوستانه‌تری با او دارند. هر روز یک فضای دوستانه و جمعی حاکم است.»

ویکاندر در سریال نقش «میرا» را بازی می‌کند، یک ستاره آمریکایی سینما که تحت تأثیر یک جدایی به فرانسه می‌رود تا در بازسازی فیلم صامت فرانسوی «خون‌آشام‌ها» (Les Vampires) نقش «ایرما وپ» را بازی کند.

استوارت پیش از «ایرما وپ» در سال ۲۰۱۵ با درام «ابرهای سیلس ماریا» (Clouds of Sils Maria) و در سال ۲۰۱۷ با «خریدکننده شخصی» (Personal Shopper) با آسایاس همکاری کرده بود. او در «ایرما وپ» نقش شخصیت «لیانا» را بازی می‌کند که یک ستاره پاپ است و با «ایمون» معشوق سابق «میرا» وارد رابطه رمانتیک می‌شود.

پخش سریال «ایرما وپ» دوشنبه، ۶ ژوئن ۲۰۲۲ از اچ‌بی‌او مکس آغاز شده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید