news-background
news-background

قمار امبر هرد جواب می‌دهد؟ هرج‌ومرج در میان اعضای هیأت منصفه ممکن است به زیان جانی دپ تمام شود

رسیدگی به پرونده شکایت «جانی دپ» از همسر سابقش «امبر هرد» به اتهام نشر اکاذیب و افترازنی ماه گذشته به اندازه کافی پرحاشیه بود، اما به نظر می‌رسد که این نزاع حقوقی همچنان ادامه دارد و شکل حتی عجیب‌تری می‌گیرد.

نمایندگان بازیگر «آکوامن» (Aquaman) جمعه این هفته مستندات تازه‌ای ارائه داده‌اند که نشان می‌دهد یکی از اعضای هیأت هفت نفره منصفه به اشتباه در دادگاه حضور پیدا کرده است: «خانم هرد این حق را داشت که از حمایت اساسی طبق قوانین ویرجینیا برخوردار شود، اینکه اعضای هیأت منصفه در این دادگاه افرادی باشند که واقعاً وظیفه داوری به آن‌ها سپرده شده است.»

«ایلین بردهافت» با لحنی شبیه به درخواست‌های پیشین خود ادامه می‌دهد: «در این پرونده، به نظر می‌رسد که عضو شماره ۱۵ در واقع همان فردی نبوده که در فهرست ارائه شده از هیأت منصفه وجود داشته.» او تأکید می‌کند که به همین علت «باید محاکمه خلاف قوانین اعلام و دادگاه جدیدی برگزار شود.»

بردهافت می‌گوید دو فرد با یک آدرس و یک نام خانوادگی در دادگاه حضور پیدا کرده‌اند که یکی از آن‌ها ۷۷ ساله و دیگری ۵۲ ساله است. فرد اول برای حضور در دادگاه ثبت نام کرده اما فرد دوم وارد دادگاه شده است. نماینده هرد می‌گوید «بنابراین، نشستن فرد ۵۲ ساله روی صندلی هیأت منصفه به مدت شش هفته هرگز قانونی نبوده» است. بردهافت در ادامه ادعا می‌کند که فرد جوان‌تر حتی بدون اینکه مدارک شناسایی ارائه دهد وارد دادگاه شده است.

نمایندگان دپ تاکنون به ادعای بردهافت و دیگر وکلای هرد واکنش نشان نداده‌اند. هرد پس از شکست از همسر سابقش در ویرجینیا به پرداخت ۸.۳ میلیون دلار محکوم شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید