news-background
news-background

واکنش تام هنکس به صداپیشگی کریس اوانز در فیلم Lightyear به جای تیم آلن: «درک نمی‌کنم»

«تام هنکس» صداپیشگی «کریس اوانز» در فیلم انیمیشن «لایت‌یر» (Lightyear) پیکسار و دیزنی را زیر سؤال برده است. «تیم آلن» در چهار قسمت قبلی چندگانه «داستان اسباب بازی» (Toy Story) برای شخصیت «باز لایت‌یر» صداپیشگی کرده بود.

اوانز از این جانشینی دفاع کرده و می‌گوید این فیلم بر اساس یک فضانورد واقعی است که اسباب بازی «باز لایت‌یر» در دنیای خیالی فیلم بر اساس آن ساخته شده است. «انگس مک‌لین» نیز این تصمیم را «تعمدی» می‌خواند.

هنکس که در فیلم برای شخصیت «وودی» صداپیشگی می‌کند، در مصاحبه با «سینمابلند» می‌گوید: «راستش می‌خواستم با «تیم آلن» شاخ-به-شاخ شوم اما آن‌ها به او اجازه ندادند انجامش دهد. درک نمی‌کنم.»

هنکس در ادامه می‌گوید «بله، بله می‌دانم» که اوانز در این نقش صداپیشگی می‌کند: «مسئله این است: من دوست دارم با مشتی غریبه به سالن سینما بروم و با احساسی مشترک بیرون بیایم. چیزی که می‌خواستم این بود، اینکه با [آلن] به دیدن یک فیلم بروم – مشتاق چنین چیزی هستم.»

دوستی هنکس و آلن از سال ۱۹۹۵ وقتی اولین قسمت «داستان اسباب بازی» منتشر شد شکل گرفت. آ‌ن‌ها در سه دنباله دیگر در سال‌های ۱۹۹۹، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۹ به دنیای فیلم بازگشتند.

آلن اخیراً سکوتش را نسبت به غیبت در «لایت‌یر» شکست و گفت این فیلم هیچ ارتباطی با شخصیت «باز لایت‌یر» نداشته است: «پاسخ کوتاه این است که مشارکتی نکردم چون هیچ ارتباطی [با شخصیت من در «داستان اسباب بازی»] نداشت. گروه به‌کلی جدیدی است که واقعاً ارتباطی با فیلم‌های اول نداشت.»

انیمیشن «لایت‌یر» با صداپیشگی اوانز در گیشه موفق نبود و یکی از بدترین افتتاحیه‌های تاریخ پیکسار را به جا گذاشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید