news-background
news-background

تجدید دیدار جانی دپ با «خون‌آشام‌های هالیوود» و کامیل واسکز

«جانی دپ» که پس از اعلام رأی دادگاه ویرجینیا چند بار با «جف بک» روی صحنه‌های کنسرت رفته بود، به همراه گروه «خون‌آشام‌های هالیوود» (Hollywood Vampires) در اروپا کنسرت‌هایی برگزار خواهد کرد. این گروه با دپ، «آلیس کوپر» و «جو پری» در سال ۲۰۱۲ شکل گرفت.

این گروه تاکنون دو آلبوم استودیویی منتشر کرده و سابقه همکاری با «پل مک‌کارتنی»، «جو والش» و بسیاری دیگر را دارد. با برگزاری این تور، احتمال حضور دپ با یاران قدیمی‌اش در ایالات متحده تقویت شد.

هفت گذشته گزارش شد که دپ بار دیگر با وکیلش «کامیل واسکز» در پرونده دیگری همکاری خواهد کرد. دپ پیش‌تر متهم شده بود که به «گرگ بروکس» یکی از عوامل فیلم «شهر دروغ‌ها» (City of Lies) در سال ۲۰۱۷ حمله کرده است. در آن زمان ادعا شد که دپ دو مرتبه به دنده بروکس ضربه زده و گفته است که برای «مشت زدن به صورت» او حاضر است ۱۰۰ هزار دلار پول بدهد. با این حال دپ می‌گوید بروکس باعث بروز چنین رفتارهایی شده و او از خودش دفاع کرده است. این دادگاه ۲۵ ژوئیه برگزار خواهد شد اما ورود دوربین به محل برگزاری جلسات تأید نشده است.

شکایت دپ علیه همسر سابقش «امبر هرد» به اتهام نشر اکاذیب در «واشینگتن پست» به پیروزی او انجامید و هیأت منصفه هرد را به پرداخت ۱۰.۳۵ میلیون دلار محکوم کردند. هرد که شایعه اخراج از دنباله «آکوامن ۲» (Aquaman 2) را تکذیب می‌کند، می‌گوید توان پرداخت این جریمه را ندارد.

واسکز از سوی دیگر در مؤسسه حقوقی براون رودریک با ترفیع روبرو شد و حتی پیشنهاداتی از استودیوهای هالیوود دریافت کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید