news-background
news-background

نتفلیکس مسابقه تلویزیونی Squid Game را می‌سازد؛ تولید فصل دوم سریال Lincoln Lawyer تأیید شد

نتفلیکس تأیید کرد که مسابقه تلویزیونی «بازی مرکب» (Squid Game) را با ۴۵۶ شرکت‌کننده می‌سازد. این شبکه سفارش ساخت یک فصل ۱۰ اپیزودی به نام «بازی مرکب: چالش» (Squid Game: The Challenge) را صادر کرده و شرکت‌کنندگانی انگلیسی-زبان از سراسر دنیا را برای جایزه ۴.۵۶ میلیون دلاری وارد یک رقابت می‌کند.

شرکت‌کنندگان در مسابقاتی شبیه به پربیننده‌ترین سریال درام تاریخ نتفلیکس به رقابت می‌پردازند. نتفلیکس به فاصله چند روز پس از آنکه برای تولید فصل دوم درام «بازی مرکب» رسماً چراغ سبز نشان داد، تولید این مسابقه را تأیید کرد.

«استیون لمبرت»، «تیم هارکورت»، و «تونی آیرلند»‌ از استودیو لمبرت و «جان هی»، «نیکولا هیل» و «نیکولا براون» از گاردن تهیه‌کنندگان این مسابقه خواهند بود.

سریال درام کره‌ای زبان «بازی مرکب» سپتامبر سال ۲۰۲۱ پخش شد و سرگذشت افرادی را به تصویر کشید که حاضر می‌شدند برای یک جایزه ۴۵.۶ میلیارد وونی، در رقابتی مرگبار که از بازی‌های سنتی کره الهام گرفته شده بود شرکت کنند.

نتفلیکس این هفته تولید فصل دوم سریال «وکیل لینکلن‌سوار» (The Lincoln Lawyer) را نیز تأیید کرد. فصل اول «وکیل لینکلن‌سوار» ۱۳ مه ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش شد و تا ۵ ژوئن ۲۶۰.۵ میلیون ساعت بیننده داشت.

«وکیل لینکلن‌سوار» از رمانی به همین نام نوشته «مایکل کانلی» اقتباس شده و داستانی در مورد وکیلی اهل لس‌آنجلس به نام «میکی هالر» با بازی «مانوئل گارسیا رولفو» روایت می‌کند که پرونده‌های حقوقی‌اش را از پشت ماشین لینکلن‌اش مدیریت می‌کند. فصل اول این سریال از جلد دوم کتاب‌های کانلی اقتباس شده است. فصل دوم از جلد چهارم کتاب‌های کانلی اقتباس خواهد شد.

دیگر بازیگران این سریال ۱۰ اپیزودی «نیو کمبل»، «جز ریکول»، «انگلس سمپسون»، «کریستفر گورهام»، «جیمی مک‌شین» و «مایکل گرازیادی» بودند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید