news-background
news-background

فیلم بعدی کارگردان Don’ Look Up در مورد «پول‌های هنگفت و کثیف» خواهد بود

«آدام مک‌کی» فیلمی در مورد «پول‌های هنگفت و کثیف» می‌سازد.

«آدام مک‌کی» پس از موفقیت فیلم «بالا را نگاه نکنید» (Don’t Look Up) در نتفلیکس، فیلمی در مورد «پول‌های هنگفت و کثیف» می‌سازد. این فیلمساز در مصاحبه با «ددلاین» در جشنواره ترایبکا تأیید کرده است که در حال نوشتن فیلمنامه یک کمدی اجتماعی دیگر است.

مک‌کی می‌گوید: «اگر فیلم آخر در مورد پیامدهای نواقص ما و خیره ماندن به سقوط یک آب‌وهوای قابل زیست بود، این یکی بیشتر در مورد انسداد هوا در قلب‌های ماست، آنچه باعثش شده که البته پول‌های هنگفت و کثیف است. و این فیلم هم یک کمدی است... با درام ترکیب شده، اما در مجموع یک کمدی بنامیدش.»

کارگردان «رکود بزرگ» (The Big Short) بحران زیستی را فراموش نمی‌کند و یک سریال آنتولوژی بر اساس کتاب «زمین غیرقابل‌سکونت» (The Uninhabitable Earth) برای اچ‌بی‌او مکس می‌سازد.

مک‌کی می‌گوید: «کمتر از هشت سال تا عبور از نقطه اوج یک سیاره قابل سکونت فاصله داریم. هیچ‌کس حتی این موضوع را انکار نمی‌کند اما با این حال همگی از جانی دپ و امبر هرد حرف می‌زنیم. بنابراین باید به آن خندید، اما نباید از کار کردن رویش دست کشید.»

این فیلمساز در جشنواره ترایبکا از همکاری با «ویل فرل» نیز می‌گوید: «با هر فیلم کمدی، در مورد مسائل سیاسی، اقتصاد اجتماعی فیلم حرف می‌زنیم و می‌گوییم: «به کسی نمی‌گوییم چنین بحث‌هایی کرده‌ایم.»

مک‌کی می‌گوید مدت‌ها پیش از ساخته شدن سریال «پسران» (The Boys) آمازون به دنبال اقتباس از این داستان بوده است: «شکایتی ندارم. هزاران فیلمساز دیگر وجود دارند که می‌توانند بیش از من شاکی باشند. اما فیلم جذابی می‌شد... خیلی دوست داشتم بسازمش.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید