news-background
news-background

«آدام مک‌کی» مینی‌سریالی در مورد واکسن ویروس کرونا برای HBO می‌سازد

سریال کمپانی‌‌ها و افرادی را دنبال می‌کند که برای نجات انسان‌ها جان خود را به خطر می‌اندازند.

تحقیق در مورد واکسن کووید-۱۹ یکی از مهم‌ترین مسائل دنیای امروز است. شبکه‌ی اچ‌بی‌او قرار است این موضوع را با همکاری «آدام مک‌کی» به یک مینی‌سریال تبدیل کند. این شبکه‌ی کابلی برای خلق این سریال از کتاب غیرداستانی «اولین تلاش» (The First Shot) نوشته‌ی «برندن بورل» نویسنده‌ی نیویورک تایمز و آتلانتیک اقتباس می‌کند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

کمپانی «هایپر اینداستریز» این سریال را به تولید می‌رساند و او به همراه «تاد شولمن» و بورل تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهند بود. کتاب داستانی پیرامون رقابت جهانی برای تولید واکسن کرونا را بازگو می‌کند و کمپانی‌ها و افرادی را دنبال می‌کند که برای نجان انسان‌ها، جان خود را به خطر می‌اندازند.

بورل به دقت پیشرفت‌ها در زمینه‌ی تولید واکسن را پیگیری می‌‌کند و تاکنون مقالاتی از جمله «دیپلماسی ترسناک رقابت جهانی برای یک واکسن» را برای «وایرد» و مقالات دیگری برای مجله‌ی «ساینس» و «نشنال جئوگرافیک» به نگارش درآورده است. او پیش‌تر در زمینه‌ی یک بیماری ژنتیکی نادر برای نیویورک تایمز و نیز باکتری‌های گوشت‌-خوار استرالیا برای آتلانتیک گزارش‌هایی به رشته‌ی تحریر درآورده بود.

مک‌کی از سال گذشته پس از تأسیس «هایپر اینداستریز» و قرارداد پنج ساله‌اش با اچ‌بی‌او در ماه اکتبر به شدت پرکار است. اولین پروژه‌ی او طبق آن قرارداد مینی‌سریالی بر اساس کتاب «جولی کی. براون» خبرنگار «میامی هرالد» در مورد «جفری اپستین» خواهد بود. درام دیگر و در مورد لس‌آنجلس لیکرز که پیش‌تر با نام «شوتایم» شناخته می‌شد، دسامبر گذشته سفارش ساخت گرفت و «جان سی. رایلی» برای بازی در نقش «جری باس» به آن اضافه شد.

او علاوه بر این نسخه‌ی تلویزیونی فیلم پرافتخار «انگل» (دانلود فیلم Parasite با لینک مستقیم) به کارگردانی «بونگ جون هو» را هم باید برای اچ‌بی‌او بسازد، در حالی که اچ‌بی‌او مکس برای سریال آنتولوژی او «زمین غیرقابل سکونت» (The Uninhabitable Earth) در مورد گرمایش زمین چراغ سبز نشان داده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید