news-background
news-background

همکاری دوباره بن افلک و مت دیمون در درام ورزشی Nike

«بن افلک» و «مت دیمون» یک درام ورزشی در مورد کمپانی نایکی (Nike) می‌سازند. افلک کارگردان این فیلم برای استودیوهای آمازون و اسکای‌دنس اسپورتس خواهد بود.

این فیلم بدون عنوان نشان خواهد داد که چگونه یک فروشنده کفش‌های کتانی به نام «سانی واکارو» با بازی «مت دیمون» به ریاست یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های لوازم ورزشی در تاریخ می‌رسد. افلک نقش «فیل نایت» هم-بنیان‌گذار کمپانی را بازی خواهد کرد. داستان فیلم در مورد تلاش کمپانی برای همکاری با «مایکل جوردن» به واسطه تماس با نزدیکان این ورزشکار در دهه ۱۹۸۰ است.

«الکس کانوری» نویسنده نسخه اول فیلمنامه است که در سال ۲۰۲۱ به «فهرست سیاه» پروژه‌های تولید نشده هالیوود راه پیدا کرد. افلک و دیمون این فیلمنامه را بازنویسی می‌کنند و از جمله تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود.

افلک تاکنون دیمون را کارگردانی نکرده، اما این دو سابقه بازیگری در کنار یکدیگر در فیلم «ویل هانتیگ خوب» (Good Will Hunting) را در سال ۱۹۹۷ دارند و برای آن برنده اسکار بهترین فیلمنامه اریجینال شده‌اند. آن‌ها سال گذشته در فیلم «آخرین دوئل» (The Last Duel) «ریدلی اسکات» مقابل هم ظاهر شدند.

دیمون به زودی در «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) دیده خواهد شد و برای «کریستفر نولان»‌ در «اوپنهایمر» (Oppenheimer) جلوی دوربین می‌رود. افلک اخیراً در «آب عمیق» (Deep Water) روبروی «آنا د آرماس» دیده شده و سال آینده در «فلش» (The Flash) نقش «بتمن»‌ را تکرار می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید