news-background
news-background

استیون سیگال در جشن تولد ۷۰ سالگی‌اش به حامیان پوتین: همه شما را دوست دارم

 

ستاره سابق فیلم‌های اکشن هالیوود می‌گوید: «در غم و شادی‌ها، در کنار یکدیگریم.»

«استیون سیگال» در جشن تولد ۷۰ سالگی‌اش در روسیه بار دیگر از روسیه و «ولادیمیر پوتین» حمایت کرد. بازیگر فیلم‌هایی چون «مافوق قانون» (Above the Law) و «تحت محاصره» (Under Siege)، یکشنبه این هفته در یک رستوران حضور پیدا کرده بود.

«فایننشال تایمز» گزارش داده است که در این ضیافت «ولادیمیر سولویف» مجری تلویزیونی و «مارگاریتا سیمونیان» ژورنالیست که نام هر دوی آن‌ها در فهرست افراد تحریم شده از سوی اتحادیه اروپا وجود دارد، حضور داشته‌اند.

سیگال که پیش‌تر پوتین را «یکی از بهترین رهبران دنیا» نامیده، در ویدیویی که این هفته در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده، حضار را «دوستان و خانواده من» می‌خواند. او در حالی که یک مترجم در کنار خود دارد به انگلیسی اضافه می‌کند: «همه شما را دوست دارم و ما در غم و شادی‌ها، در کنار یکدیگر می‌مانیم.»

سیگال در حالی از پوتین حمایت می‌کند که تهاجم روسیه به اوکراین ششمین هفته‌اش را سپری می‌کند. سیگال در ماه مارس به «فاکس نیوز» گفته بود که روسیه و اوکراین را «به عنوان یک خانواده» می‌بیند: «بسیاری از ما دوستان و خویشانی در روسیه و اوکراین داریم. به هر دو کشور به عنوان یک خانواده نگاه می‌کنم و واقعاً معتقدم که یک نهاد خارجی مبالغ هنگفتی روی پروپاگاندا هزینه می‌کند تا این دو کشور را در مقابل هم قرار دهد.»

وزارت خارجه ایالات متحده در سال ۲۰۱۸ اعلام کرد که روسیه سیگال را به عنوان مأمور ویژه فعالیت‌های بشردوستانه برگزیده است. سیگال همچون «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه یک رزمی‌کار موفق است و در سال ۲۰۱۶ از سیاست‌های رهبر روسیه در مورد کریمه حمایت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ۲۰:۱۷

عجب احمقیه

نمایش اسپویل
۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ۱۹:۰۵

هیچوقت از سیگال و فیلمهاش خوشم نیومده ! الان هم که بدتر ...

نمایش اسپویل