news-background
news-background

واکنش استیون سیگال به بحران روسیه و اوکراین: به هر دو کشور به عنوان یک خانواده نگاه می‌کنم

«استیون سیگال» یکی از چندین سلبریتی‌هایی است که به بحران روسیه و اوکراین واکنش نشان داده است. این بازیگر ۶۹ ساله که در سال ۲۰۱۸ تابعیت روسیه را دریافت کرده، در مصاحبه با «فاکس نیوز» می‌گوید: «بسیاری از ما دوستان و خویشانی در روسیه و اوکراین داریم. به هر دو کشور به عنوان یک خانواده نگاه می‌کنم و واقعاً معتقدم که یک نهاد خارجی مبالغ هنگفتی روی پروپاگاندا هزینه می‌کند تا این دو کشور را در مقابل هم قرار دهد.»

ستاره «مافوق قانون» (Above the Law) و «تحت محاصره» (Under Siege) اضافه می‌کند: «برای هر دو کشور دعا می‌کنم که به راه حلی مثبت و صلح‌آمیز برسند تا بتوانیم در صلح کنار هم زندگی کنیم.»

وزارت خارجه ایالات متحده در سال ۲۰۱۸ اعلام کرد که روسیه سیگال را به عنوان مأمور ویژه فعالیت‌های بشردوستانه برگزیده است. سیگال همچون «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه یک رزمی‌کار موفق است و در سال ۲۰۱۶ از سیاست‌های رهبر روسیه در مورد کریمه حمایت کرده است. در آن سال، اوکراین سیگال را به مدت پنج سال از ورود به این کشور به دلایل امنیتی محروم کرد. پاسپورت روسی سیگال را طی مراسمی شخصاً به او تقدیم کرده است. پوتین در آن زمان اظهار امیدواری کرد که آن مراسم «نشانه‌ای برای عادی‌سازی روابط میان دو کشور باشد.»

حمله روسیه به اوکراین وارد روز ششم شده است در حالی که «کریستین امان‌پور» گزارشگر «سی‌ان‌ان» می‌گوید بسیاری از مقامات سیاسی احتمال وقوع جنگ هسته‌ای را بعید نمی‌دانند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید