news-background
news-background

جیمز گری سریالی در مورد نورمن میلر نویسنده آمریکایی برنده پولیتزر می‌سازد

«جیمز گری» یک سریال تلویزیونی در مورد «نورمن میلر» نویسنده آمریکایی آثاری چون «ترانه دژخیم» (The Executioner's Song) کارگردانی می‌کند.

گری اخیراً «به‌سوی ستارگان» (Ad Astra) با بازی «برد پیت»، و پیش از آن «شهر گمشده زد» (The Lost City of Z) را ساخته اما «میلر» (Mailer) اولین پروژه تلویزیونی او خواهد بود.

سریال «میلر» داستان زندگی اندیشمند-طغیان‌گری را روایت می‌کند که مسیر آمریکا از جنگ جهانی دوم تا ظهور وای‌‌فای را مستندسازی کرد. میلر در طول زندگی‌اش با نویسندگانی چون «ترومن کاپوتی» و «گور ویدال»، چهره‌های ورزشی و سیاسی، شش همسر و چندین معشوقه‌اش درگیری‌های خشونت‌آمیزی داشت. این سریال از کتاب «نورمن میلر: یک زندگی دوگانه» (Norman Mailer: A Double Life) نوشته «جی. مایکل لنون» اقتباس خواهد شد. در این مجموعه تلویزیونی مضامینی چون ماجراجویی، سکس، عشق، خشونت، امید، کشمکش، خیانت، ناامیدی، تراژدی‌های بی‌رحمانه، و موفقیت‌های حماسی بررسی خواهد شد.

«جان بوفالو میلر» فرزند «نورمن میلر» یکی از تهیه‌کنندگان فیلم خواهد بود. فرزند نویسنده سابقه بازیگری در فیلم «وال استریت: پول هرگز نمی‌خوابد» (Wall Street: Money Never Sleeps) را دارد.

گری می‌گوید: «سخت بتوان فردی دیگر را نام برد که جایگاهش باارزش‌تر از «نورمن میلر» در زمانه خودش باشد – او بشریت را از طریق نگاهی منحصربه‌فرد با همه شکوه نازیبا و بیدادگرانه‌اش شرح داد.»

میلر در کتاب بیوگرافی جنجالی «مرلین مونرو» که تنها با دیدن تصاویر و فیلم‌های بازیگر به نگارش درآمده بود نوشت: «او یک انسان شیفته کتاب است که خواندن بلد نیست.» در بخش پایانی این کتاب این تئوری مطرح شده است که مونرو پس از برقراری رابطه با «جان اف. کندی» توسط مأموران اف‌بی‌آی و سی‌آی‌ای به قتل رسیده.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید