news-background
news-background

لحظه اهدای اسکار افتخاری به ساموئل ال. جکسون توسط دنزل واشینگتن پخش زنده تلویزیونی نشد

بسیاری انتظار دارند در مراسم اسکار نود و چهارم (Oscars 2022) یکشنبه شب که از شبکه ای‌بی‌سی پخش خواهد شد، هرج‌ومرجی بیش از دوره‌های قبل حاکم نباشد چرا که حواشی زیادی پیرامون انتخاب مجری یا رعایت پروتکل‌های پاندمی وجود نداشت، اما نیم-جایزه «اسکار محبوب هواداران» تا حد امکان تمسخر شد و حذف پخش زنده اهدای اسکار هشت شاخه جنجال آفرید. اتفاق دیگری که در اسکار امسال پخش نخواهد شد اهدای یک اسکار افتخاری به «ساموئل ال. جکسون» از سوی «دنزل واشینگتن» است زیرا این لحظه جمعه شب اتفاق افتاد و پخش زنده نشد.

در مراسم سالانه «جوایز رؤسا» آکادمی (Governors Awards) اسکارهایی اهدا می‌شود که پیش‌تر بخشی از مراسم اصلی بودند. از سال ۲۰۰۹، سه اسکار افتخاری به دور از دوربین‌های تلویزیونی اهدا شده‌اند. بنابراین لحظه‌ای که واشینگتن جکسون را در آغوش فشرد، از چشم بسیاری از هواداران سینما دور ماند.

واشینگتن و جکسون تنها در فیلم «بلوز بهتر مو» (Mo’ Better Blues) «اسپایک لی» با یکدیگر همکاری کرده‌اند. جکسون پس از در آغوش گرفتن واشینگتن روی صحنه توضیح داد که چگونه در طول دوران بازیگری‌اش نقش «عضو شماره ۲ دار و دسته» و آن «مرد سیاه» را بازی کرده، اما بخت این را داشته که در ۱۵۰ فیلم مقابل دوربین برود.

در بخش دیگری از مراسم، «بیل مری» جایزه اسکار افتخاری دیگری به «الین می»، و «جان لیتگو» اسکار دیگری به «لیو اولمان» ستاره فیلم‌های «اینگمار برگمان» اهدا کرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید