news-background
news-background

«رئیس امر فرمودند! باید برنده شویم!»؛ زک اسنایدر از هوادارانش خواست به جای فیلم پذیرفته نشده Justice League برای اسکار محبوب‌ترین فیلم به Army of the Dead رأی دهند

اسنایدر از هوادارنش خواست در رأی‌گیری اسکار محبوب‌ترین فیلم سال به «ارتش مردگان» رأی دهند.

«زک اسنایدر» از هوادارانش درخواست کرد در نظرسنجی «اسکار محبوب هواداران» به فیلم «ارتش مردگان» (Army of the Dead) رأی دهند. آکادمی برای اولین بار شاخه جدیدی به جوایز اسکار اضافه کرده تا کاربران توییتر با هشتگ‌های تعیین شده (#OscarsFanFavorite) محبوب‌ترین فیلم سال را انتخاب کنند.

پیش‌تر گزارش شده بود که فیلم «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder’s Justice League) که در سال ۲۰۲۱ از اچ‌بی‌او مکس پخش شد، واجد شرایط رقابت برای این اسکار نیست اما پیشتاز این نظرسنجی است. در رتبه دوم «سیندرلا» (Cinderella) آمازون با بازی «کامیلا کابیو» قرار دارد. هواداران «جانی دپ» نیز فیلم «میناماتا» (Minamata) را بالا کشیده‌اند.

اسنایدر در صفحه توییترش از هواداران خواست به «ارتش مردگان» رأی دهند. یکی از هواداران او می‌نویسد: «رئیس دستور فرمودند! باید برنده شویم!» کاربر دیگری می‌نویسد: «خود اگر تردیدی وجود داشت، برطرف شد. از این پس عقب‌نشینی ممنوع است. به خاطر زک انجامش می‌دهیم.»

این رأی‌گیری در تاریخ ۳ مارس به پایان خواهد رسید و برنده ۲۶ مارس در مراسم اهدای جوایز اسکار معرفی خواهد شد.

«دیو باتیستا» در «ارتش مردگان» نقش رهبر گروهی از سربازان مزدور را بازی می‌کند که قصد دارند در لاس وگاس زامبی‌زده دست به یک سرقت بزرگ بزنند. دیگر بازیگران فیلم «استوارت مارتین» و «روبی او. فی» و «اوماری هاردویک» بازیگر سریال «قدرت» (Power) و «آنا دلا رگوئرا» همبازی اوماری در «قدرت»، «تئو روسی»، «ماتیاس شوایگهوفر»، «نورا آرنزدر»، «هیرویوکی سانادا»، «گرت دیلاهانت»، «تیگ نوتارو»، «رائول کاستیو»، «هما قریشی»، «سامانتا وین»، «ریچارد سترون، و «مایکل کسدی» بودند.

اسنایدر تولید قسمت دوم این فیلم تحت عنوان  «سیاره مردگان» (Planet of the Dead) را تأیید کرده است. او در مصاحبه با «اینورس» می‌گوید: «به شما نمی‌گویم در «ارتش مردگان ۲» یا «سیاره مردگان» چه پیش می‌آید اما اجازه دهید فقط بگویم این احتمال وجود دارد که شخصیت «دایتر» [با بازی شوایگهوفر] نجات پیدا کند. و این احتمال وجود دارد که روبرو شدن با مرگ سبب شود که بخواهد گوئندولین (ناتالی امانوئل) زندانی‌شده را پیدا کند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید