news-background
news-background

کاربران توییتر «فیلم محبوب» سال ۲۰۲۱ را در مراسم اسکار انتخاب می‌کنند

آکادمی اسکار بخش جدیدی برای هواداران ایجاد کرد تا فیلم‌های عامه‌پسندی مانند «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) فرصتی برای کسب جایزه داشته باشند.

از دوشنبه این هفته، کاربران توییتر می‌توانند با توییت کردن عنوان فیلم به همراه دو هشتگ مشخص (#OscarsFanFavorite و #Sweepstakes) به فیلم محبوب خود در سال ۲۰۲۱ رأی دهند. این فیلم هر عنوانی می‌تواند باشد، حتی اگر در هیچ شاخه‌ای نامزد نباشد. کاربران توییتر می‌توانند تا ۲۰ مرتبه در روز رأی دهند. برنده این بخش جدید ۲۷ مارس در مراسم اهدای جوایز آکادمی معرفی خواهد شد.

این رأی‌گیری از ۱۴ فوریه تا ۳ مارس ادامه خواهد داشت و سه کاربر توییتر برگزیده خواهند شد تا به لس‌آنجلس سفر جایزه این بخش در مراسم سال آینده را اهدا کنند.

کاربرات توییتر علاوه بر این از ۲۴ فوریه تا ۳ مارس در بخش جدید دیگری به نام «لحظه شادی اسکار» (#OscarsCheerMoment) مشارکت کنند و لحظه سینمایی محبوب خود در سال ۲۰۲۱ را تعیین کنند. صحنه محبوب‌تر در مراسم اهدای جوایز به همراه بعضی از توییت‌های هواداران به نمایش درمی‌آید و پنج نفر از کاربران به مدت یک سال بلیت رایگان سینما، اشتراک شبکه استریم و اقلامی از فروشگاه موزه آکادمی را دریافت می‌کنند.

در سال ۲۰۱۹ بخش «محبوب‌ترین فیلم» به آکادمی اضافه شد به این امید که فیلم‌های جریان اصلی بینندگان بیشتری با خود بیاورد، اما اعتراض منتقدین و رأی‌دهندگان اسکار باعث حذف این شاخه شد.

«مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» بیش از ۱.۸ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته اما تنها یک نامزدی در بخش بهترین جلوه‌های ویژه دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید