news-background
news-background

فیلم The Adam Project رایان رینولدز سومین عنوان سینمایی پربیننده تاریخ نتفلیکس شد

فیلم «پروژه آدام» (The Adam Project) با بازی «رایان رینولدز» با ۹۲.۴ میلیون ساعت بیننده در هفته اول انتشار از ۱۱ مارس تا ۱۵ مارس ۲۰۲۲، به سومین عنوان سینمایی پربیننده تاریخ نتفلیکس تبدیل شد.

«پروژه آدام» داستان مردی با بازی رینولدز را بازی روایت می‌کند که تا با سفر در زمان از سال ۲۰۵۰ به خود ۱۳ ساله‌اش کمک کند و زنی که دوست می‌دارد را نجات دهد. آن‌ها باید پدر فقیدشان را پیدا کنند و دست به کارهایی بزنند که آینده را تغییر دهد. «مارک رافلو» نقش پدر رینولدز را بازی می‌کند که یک فیزیک‌دان تواناست. «کاترین کینر»، «جنیفر گارنر»، «واکر اسکوبل»، «الکس مالاری جونیور» و «زویی سالدانا» دیگر بازیگران این فیلم به کارگردانی «شان لوی» بوده‌اند.

رکورد ۹۲.۴ میلیون ساعتی «پروژه آدام» پایین‌تر از «اعلان قرمز» (Red Notice) «دووین جانسون»، «گل گدوت» و رینولدز با ۱۴۸.۷ میلیون ساعت بیننده، و «بالا را نگاه نکنید» (Don’t Look Up) «آدام مک‌کی» با ۱۱۱ میلیون ساعت بیننده، و بالاتر از «غرفه بوسه ۳» (The Kissing Booth 3) با ۹۰.۸ میلیون ساعت بیننده قرار می‌گیرد.

نتفلیکس فهرست پربیننده‌ترین عناوین تلویزیونی هفته را نیز بر اساس ساعات تماشای مشترکین منتشر کرده است. بر این اساس، فصل اول «تکه‌های او» (Pieces of Her) با ۹۵.۷ میلیون ساعت بیننده در رتبه اول جای دارد.

لوی و رینولدز تابستان گذشته فیلم «گای آزاد» (Free Guy) را روی پرده داشتند و با فروش جهانی ۳۳۱.۵ میلیون دلاری به موفقیت تجاری رسیدند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید