news-background
news-background

سریال Baby-Sitters Club نتفلیکس کنسل شد؛ Abbott Elementary ای‌بی‌سی و Domina اپیکس برای فصل دوم بازمی‌گردند

نتفلیکس سریال «باشگاه پرستاران کودک» (The Baby-Sitters Club) را پس از دو فصل کنسل اعلام کرد. «آن ام. مارتین» نویسنده کتاب منبع الهام سریال، یکی از تهیه‌کنندگان و «ریچل شوکرت» شورانر سریال بود.

فصل اول این سریال در قالب ۱۰ اپیزود ساخته شد و ژوئیه دو سال قبل از نت‌فلیکس روی ایر رفت. «سوفی گریس»، «مومونا تامادا»، «شی رودلف»، «مالیا بیکر»، و «آلیسیا سیلورستون» از جمله بازیگران این فصل بودند که از «راتن تومیتوز» بر اساس ۳۸ نقد امتیاز ۱۰۰ درصد دریافت کرد. در فصل دوم این مجموعه ورود «کریستی توماس»، «ماری آن اسپایر»، «کلودیا کیشی»، «استیسی مک‌گیل»، «دان شفر»، «جسی رمزی»، و «مالوری پایک» به پرستاری در حین تحصیل در شهر استونی‌بروک کانکتیکات روایت شد. این فصل از «راتن تومیتوز» امتیاز ۱۰۰ درصد منتقدین و ۹۰ درصد مخاطبین دریافت کرد.

شبکه ای‌بی‌سی از سوی دیگر سفارش ساخت فصل دوم سریال «ابتدایی ابات» (Abbott Elementary) را صادر کرده است. «جنل جیمز» بازیگر نقش مدیر «ایوا کلمن»، در اقدامی شبیه به «بریجرتون» (Bridgerton) نتفلیکس، تولید فصل جدید را با انتشار پیامی در قالب شخصیتش در سریال تأیید کرد.

«ابتدایی ابات» پربیننده‌ترین سریال کمدی شبکه ای‌بی‌سی دو سال گذشته در میان بینندگان ۱۸ تا ۴۹ ساله بوده است. قسمت اول این مجموعه ۴ ژانویه ۹ میلیون بیننده داشت و در میان خاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله نرخ ۲.۹۳ درصد را به جا گذاشته که در طول دو سال اخیر و پس از پخش قسمت پایانی «خانواه مدرن» (Modern Family) بی‌سابقه بوده است.

دیگر بازیگران سریال «کویینتا برانسون»، «تیلور جیمز ویلیامز»، «کریستی پرفتی»، «لیسا ان والتر» و «شریل لی رالف» بوده‌اند. برانسون نویسنده و تهیه‌کننده این سریال است که در استودیوهای برادران وارنر تی‌وی و قرن بیستم تولید شده است.

درام تاریخی «دومینا» (Domina) دیگر سریالی است که از طرف شبکه اپیکس سفارش ساخت فصل دوم در قالب هشت اپیزود را دریافت کرده است.

«سایمون برک» خالق این مجموعه تلویزیونی است که داستانی در یکی از حساس‌ترین دوران تاریخ روم روایت می‌کند. «کاشا سماتنیاک» در این سریال نقش همسر سوم امپراطور «آگوستوس سزار» را بازی می‌کند. در فصل اول، «لیویا دروسیلا» با بازی سماتنیاک پس از ده سال تبعید به روم بازگشت و در پی آن بود که آنچه از او ربوده شده را به دست آورد. تولید فصل دوم سریال قرار است بهار آینده در رم آغاز شود و در سال ۲۰۲۳ از اپیکس در ایالات متحده و اسکای در اروپا روی ایر برود.

دیگر بازیگران سریال «متیو مک‌نالتی» در نقش گایوس، «امپراطور آگوستوس»، «کلر فورلانی» در نقش «اکتاویا» خواهر گایوس، «کریستین باتملی» در نقش اسکریبونیا، همسر دوم گایوس و دشمن لیویا، و «بن بات» در نقش آگریپا، دوست دوران کودکی گایوس بوده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید