news-background
news-background

زویی کراویتس: آرام باشید، نگفتم برای نقش «زن گربه‌ای» در Dark Knight Rises پذیرفته نشدم

«زویی کراویتس» اظهاراتش در مورد پذیرفته نشدن برای فیلم «بتمن» به خاطر رنگ پوستش را اصلاح کرد.

«زویی کراویتس» پس از آنکه فاش کرد به خاطر رنگ پوستش برای فیلم «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» (The Dark Knight Rises) پذیرفته نشده، از مردم درخواست کرد که «آرام» بگیرند.

کراویتس که در «بتمن» (The Batman) «مت ریوز» نقش «سلینا کایل» یا «زن گربه‌ای را بازی کرده، سه‌شنبه این هفته در صفحه اینستاگرامش نوشت: «به من نگفتند برای بازی در نقش «زن گربه‌ای» بیش از حد «شهری» (Urban) به نظر می‌رسی.»

او اضافه می‌کند: «برای نقش کوچکی در این فیلم تست بازیگری دادم و به من گفتند (نمی‌دانم چه کسی این را گفته بود اما این‌گونه برای من بیان شد) که برای این نقش یک بازیگر «شهری»‌ انتخاب نمی‌کنند. این چیزی بود که ۱۰ سال قبل زیاد می‌شنیدم – زمانه متفاوتی بود. هرچند خوشحالم که سعی می‌کنیم تکامل پیدا کنیم – [اما] بیایید همگی آرام بگیریم – و پیش از آنکه چیزهایی که حقیقت ندارند را بنویسیم راستی‌آزمایی کنیم.»

کراویتس در مصاحبه با «آبزرور» نقشی که برای آن تست بازیگری داده است را فاش نکرد، اما این احتمال وجود دارد که او نقش «جن»، یکی از هم‌خانه‌های «زن گربه‌ای» را از دست داده باشد که به «جونو تمپل» سپرده شد.

کراویتس گفته بود:‌ «نمی‌دانم که آیا مستقیماً از سمت کریس نولان گفته شده بود یا نه. فکر می‌کنم مسئول انتخاب بازیگر یا چنین چیزی بود، یا دستیارش... با توجه به اینکه یک زن رنگین‌پوست و بازیگر بودم در آن زمان به من گفتند به خاطر رنگ پوستم نمی‌توانم پذیرفته شوم، و آن واژه شهری که به آن صورت استفاده شد، آن لحظه را بسیار سخت و ناراحت‌کننده کرد.»

«بت‌من» از ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۰) در سالن‌های سینما اکران شده و به فروش افتتاحیه داخلی ۱۲۸ میلیون دلاری رسیده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ۰۳:۴۶

ما آرومیم. در هر صورت الان رُل سلینا کایل رو دادن به شما دیگه. پس حالا آروم بگیر

نمایش اسپویل
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ۱۷:۳۳

دفاع کورکورانه از جنس زن، بدون منطق، افراطی و به هر قیمتی، یک بیماری جهانی ست در کشور ما نیز دیده می‌شود.

نمایش اسپویل
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۵۹

یه بار دیگه بخون. گفتم مردم تصور کردن ظلم شده به زنه وحشی شدن، بدون منطق و فکر بعد خودش داره میگه مشکلی نیست. یه عده از مردم اینطوری هستن و شما هم یک نمونه ی واضح از این دسته هستی.

نمایش اسپویل
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ۰۰:۲۱

چه ربطی به زن بودن داره نقش زن گربه ای بوده نکنه انتظار داری مرد بزارن جاش اومده قوپی بیا منو بخواطر سیاه بودنم نزاشتن تو اون نقش باشم الان میگه نمیدونم کی بوده تو بدرد این نقش نمیخوردی

نمایش اسپویل