news-background
news-background

تریلر سریال جنایی The Girl from Plainville هولو با بازی ال فنینگ

سریال «دختری از پلین‌ویل» در ماه مارس از هولو پخش خواهد شد.

هولو از اولین تریلر مینی‌سریال «دختری از پلین‌ویل» (The Girl from Plainville) رونمایی کرد. این سریال یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های جنایی دهه ۲۰۱۰ را بازآفرینی کرده است.

«ال فنینگ» در این مجموعه نقش «میشل کارتر» را بازی می‌کند که به دنبال مرگ دوست پسرش «کانراد روی سوم» با بازی «کالتون رایان» تحت پیگرد قرار می‌گیرد. شبکه اچ‌بی‌او در سال ۲۰۱۹ مستندی تحت عنوان «دوستت دارم، حالا بمیر» (I Love You, Now Die) بر اساس این پرونده واقعی پخش کرده است.

داستان سریال در ماساچوست روی می‌دهد و بدرفتاری‌های کارتر و تشویق دوست پسر ۱۸ ساله‌اش به خودکشی را به تصویر می‌کشد. تریلر سریال با پیام‌های متنی کارتر که به نظر در خودکشی کانراد بی‌تأثیر نبوده‌اند سر و کار دارد. «کلوئی سوینی» نقش «لین» مادر روی و «کارا بوئونو» و «کای لناکس» والدین کارتر را بازی می‌کنند.

«لیسا کولودنکو» که «بچه‌ها خوبند» (The Kids Are All Right) را در کارنامه دارد، کارگردان و «لیز هانا» و «پاتریک مک‌مانوس» نویسنده و شوراتر این مینی‌سریال بوده‌اند. «پیپا بیانکو»، «زتنا فوئنتس» و هانا بعضی از اپیزودهای سریال را کارگردانی کرده‌اند.

فنینگ اخیراً در سریال تاریخی «کبیر» (The Great) هولو نقش‌آفرینی کرده و قرار است در کنار «جیک جیلنهال» و «اسکار آیزاک» در درام بیوگرافیکال «فرانسیس فورد کاپولا» ظاهر شود.

«دختری از پلین‌ویل» ۲۹ مارس ۲۰۲۲ از هولو پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۶:۴۳

بدجوری از ال فنینگ بدم میاد بدجوری!

نمایش اسپویل