news-background
news-background

استیون اسپیلبرگ فیلمی بر اساس Bullitt استیو مک‌کویین می‌سازد

«استیون اسپیلبرگ» که به‌تازگی موزیکال «داستان وست ساید» (West Side Story) را اکران کرده و مراحل پس از تولید درام اتوبیوگرافیکال «فیبلمن‌ها» (The Fablemans) را پشت سر می‌گذارد، فیلم دیگری بر اساس شخصیت «فرانک بولیت» با بازی «استیو مک‌کویین» در فیلم تریلر «بولیت» (Bullitt) می‌سازد. اسپیلبرگ یکی از تهیه‌کنندگان فیلم و «جاش سینگر» نویسنده فیلمنامه برای استودیوی برادران وارنر خواهد بود.

«ددلاین» گزارش داده است که قرارداد نگارش فیلمنامه هنوز نهایی نشده و به همین علت این پروژه ممکن است فیلم بعدی اسپیلبرگ نباشد. منابع نزدیک به پروژه تأکید می‌کنند که این فیلم بازسازی «بولیت» نخواهد بود و بر اساس ایده جدیدی حول محور شخصیت ساخته خواهد شد. در نسخه اصلی، «فرانک بولیت» یک مأمور پلیس مصمم در سان فرانسیسکو بود که سعی داشت سردسته جنایتکاران را به دام بیندازد. این فیلم حاوی بعضی از به‌یادماندنی‌ترین صحنه‌های تعقیب و گریز با خودرو در تاریخ سینماست.

چاد، پسر «استیو مک‌کویین» و «مالی مک‌کویین» نوه بازیگر از جمله تهیه‌کنندگان فیلم جدید خواهند بود. منابع نزدیک به فیلم می‌گویند اسپیلبرگ پیشنهاد کارگردانی این فیلم پس از «داستان وست ساید» را بررسی کرده است، اما پیش از پذیرش ترجیح داده با نمایندگان مک‌کویین مذاکره کند. با طولانی شدن مذاکرات، اسپیلبرگ فیلم «فیبلمن‌ها» را کارگردانی کرد.

اسپیلبرگ با «داستان وست ساید» هفت نامزدی اسکار از جمله بهترین کارگردانی و بهترین فیلم را دریافت کرده است. «فیبلمن‌ها» پاییز آینده اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید