news-background
news-background

همکاری «بیانسه» و «زندیا» در بازسازی فیلم کلاسیک Imitation of Life

«بیانسه» ستاره دنیای موسیقی و «زندیا» ستاره جدید هالیوود قرار است برای بازسازی فیلم محبوب نامزد جایزه اسکار «تقلید زندگی» (Imitation of Life) با یکدیگر همکاری کنند. این دو پیش از این در ساخت موزیک ویدیوی بیانسه همکاری داشتند.

فیلم درام رمانتیک «تقلید زندگی» در سال ۱۹۵۹ به کارگردانی «داگلاس سیرک» و بازی «لانا ترنر»، «جان گوین» و «جووانیا مور» ساخته شد. این آخرین فیلم سیرک بود که موضوعاتی چون نژاد، طبقه اجتماعی و جنسیت را بررسی می‌کرد. در سال ۲۰۱۵، کتابخانهٔ ملی کنگره آمریکا این فیلم را در فهرست ملی ثبت فیلم قرار داد و آن را از نظر فرهنگی، تاریخی و هنری حائز اهمیت دانست. نسخه ۱۹۳۴ فیلم «تقلید زندگی» (Imitation of Life) به کارگردانی «جان ام. استال» در سال ۲۰۰۵ در این لیست قرار گرفته بود. «تقلید زندگی» اقتباسی از رمان مشهور «فنی هرست» است. این فیلم داستان زن سفیدپوستی را روایت می‌کند که مراقبت از یک زن بیوه آفریقایی تبار و دختر دورگه‌اش «سارا جین» را بر عهده می‌گیرد. پوست سارا جین آتقدر روشن است که می‌تواند او را یک سفیدپوست طلقی کرد.

نقش بیانسه در این فیلم هنوز مشخص نیست اما احتمال می‌رود زندیا در نقش سارا جین حاضر شود. «سان» می‌نویسد: «همه در حال حاضر دوست دارند زندیا در فیلمشان بازی کند اما به نظر می‌رسد، این فیلم می‌تواند حرفه او را به مرحله بعدی ببرد و برایش نامزدی اسکار به ارمغان بیاورد.»

زندیا در سال ۲۰۱۶ در موزیک ویدیو «تمام شب» بیانسه حاضر شد و درباره تجربه همکاری‌اش گفت: «هر کسی که من را می‌شناسد می‌داند که من از بدو تولد دیوانه بیانسه بوده‌ام، من تقریباً به همه کنسرت‌های او رفته‌ام.»

زندیا در کارنامه خود فیلم‌های «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming)، «بزرگ‌ترین شومن» (The Greatest Showman)، «مالکوم و ماری» (Malcolm & Marie) و «تل‌ماسه» (Dune) و سریال «سرخوشی» (Euphoria) را دارد. بیانسه نیز تاکنون در فیلم‌های «پلنگ صورتی» (The Pink Panther)، «دختران رؤیایی» (Dreamgirls)، «وسواس» (Obsessed) و «شیرشاه» (The Lion King) نقش‌آفرینی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید