news-background
news-background

ران پرلمن: در ۷۱ سالگی مشتاق Hellboy 3 نیستم، اما این فیلم را به هواداران بدهکاریم

«ران پرلمن» بهار آینده ۷۲ ساله خواهد شد اما می‌گوید اجازه نخواهد داد سن و سال مانع تولید قسمت سوم و احتمالی «هل‌بوی» (Hellboy) با «گی‌یرمو دل تورو» شود. قسمت اول و دوم (Hellboy II: The Golden Army) این فیلم نقدهای مثبتی دریافت کردند اما دنباله بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش نکرد و استودیوی سازنده تمایلی به تولید قسمت سوم نشان نداد.

پرلمن در مصاحبه با «ایندیپندنت» می‌گوید: «آیا مشتاق ساختن «هل‌بوی ۳» هستم؟ نه، ناسلامتی ۷۱ ساله‌ام. [اما] این فیلم را به هواداران بدهکاریم، و باید آن را تحویلشان دهیم چون پایانی حماسی خواهد بود. پس گی‌یرمو، اگر این مصاحبه را می‌خوانی، دست از سرت برنمی‌دارم تا این فیلم لعنتی را بسازی.»

«هل‌بوی» در سال ۲۰۱۹ بدون مشارکت دل تورو و پرلمن ریبوت شد. «نیل مارشال» برای آن فیلم روی صندلی کارگردانی نشست و «دیوید هاربر» ستاره «چیزهای عجیب» (Stranger Things) نقش اصلی را بازی کرد اما این پروژه که با بودجه ۵۰ میلیون دلاری ساخته شده بود با فروش ۴۴ میلیون دلاری در سراسر دنیا شکست تجاری سختی را تجربه کرد.

پرلمن در سال ۲۰۲۰ به «سی‌بی‌ام» گفته بود که تعهدش به دل تورو باعث شده بازی در ریبوت را رد کند: «ریبوت فیلمی بود که من فرصت همکاری در آن را داشتم اما به این نتیجه رسیدم که تنها نسخه‌ای جالب توجه از «هل‌بوی» برای من فیلمی است که با گی‌یرمو بسازیم. بنابراین از آن کناره‌گیری کردم، به معنای واقعی کلمه از آن کناره‌گیری کردم و از آن پس چیزی در مورد فیلم ندیده و نشنیده‌ام. امیدوارم که موفق باشند، اما این فیلم در قلمرو من نمی‌گنجید.»

هاربر گفته بود یکی از عوامل شکست فیلم محبوبیت بسیار زیاد فیلم پرلمن و دل تورو بوده است: «فکر می‌کنم فیلم پیش از شروع فیلمبرداری شکست خورده بود.»

دل تورو فیلم «کوچه کابوس» (Nightmare Alley) را به تازگی اکران کرده و استاپ-موشن «پینوکیو» (Pinocchio) او در ماه دسامبر آینده پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید