news-background
news-background

«ران پرلمن» آماده بازگشت به Hellboy: «تعهد به دل تورو باعث شد ریبوت را رد کنم»

«ران پرلمن» معتقد است که «هل‌بوی» بدون «گی‌یرمو دل تورو» بی‌معناست.

ریبوت «هل‌بوی» (دانلود فیلم Hellboy با لینک مستقیم) به کارگردانی «نیل مارشال» که سال گذشته اکران شد از آغاز پروژه‌ای بحث‌برانگیز بود به این سبب که فیلم‌های «گی‌یرمو دل‌ تورو» و ستاره‌ی آن «ران پرلمن» را نادیده می‌گرفت. این دو در دو فیلم در سال‌های ۲۰۰۴ (دانلود فیلم Hellboy 2004 با لینک مستقیم) و ۲۰۰۸ (دانلود فیلم Hellboy II: The Golden Army با لینک مستقیم) همکاری کرده بودند. این دو فیلم هم در میان منتقدین و هم هواداران به محبوبیت رسید اما ریبوت مارشال در سال ۲۰۱۹ نه. «دیوید هاربر» برای بازی در نقش اصلی انتخاب شد اما به نظر می‌رسد که پرلمن فرصتی برای بازگشت به این دنیا داشته است. او در مصاحبه‌ با سی‌بی‌ام تأیید می‌کند که تعهد به دل تورو موجب شده بازی در ریبوت را رد کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

پرلمن می‌گوید: «ریبوت فیلمی بود که من فرصت همکاری در آن را داشتم اما به این نتیجه رسیدم که تنها نسخه‌ای جالب توجه از «هل‌بوی» برای من فیلمی است که با گی‌یرمو بسازیم. بنابراین از آن کناره‌گیری کردم، به معنای واقعی کلمه از آن کناره‌گیری کردم و از آن پس چیزی در مورد فیلم ندیده و نشنیده‌ام. امیدوارم که موفق باشند، اما این فیلم در قلمرو من نمی‌گنجید.»

ریبوت «هل‌بوی» نه موفق به جلب نظر منتقدین شد و نه در گیشه به عملکرد ستایش‌برانگیزی داشت. این فیلم در حالی که با بودجه‌ی ۵۰ میلیون دلاری ساخته شده بود، ۴۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد. این شکست تجاری تمامی برنامه‌ها برای تولید هر دنباله‌ای را لغو کر. هاربر اخیراً  گفته بود یکی از عوامل شکست فیلم محبوبیت بسیار زیاد فیلم پرلمن و دل تورو بوده است: «فکر می‌کنم فیلم پیش از شروع فیلمبرداری شکست خورده بود.»

پرلمن در مصاحبه‌ی اخیرش می‌گوید درها برای تولید قسمت سوم «هل‌بوی» به کارگردانی دل تورو هنوز می‌تواند باز باشد: «تنها چیزی که باعث می‌شود قسمت سوم «هل‌بوی» ساخته نشود این است که گی‌یرمو یکی از پرکارترین کارگردان هالیوود است. حتی اگر گروه برای او صف بکشند و آماده باشند او نمی‌تواند فیلم را بسازد.»

دل تورو در حال حاضر باید فیلم‌های «کوچه‌ کابوس» (دانلود فیلم Nightmare Alley با لینک مستقیم) و استاپ‌-موشن‌ «پینوکیو» (دانلود فیلم Pinocchio با لینک مستقیم) را بسازد. این کارگردان در ماه آوریل گذشته در صفحه‌ی توئیترش نوشت که «هل‌بوی» را یکی از بهترین فیلم‌هایی می‌داند که کارگردانی کرده است. او اضافه کرد که فروش دی‌وی‌دی‌های فیلم به موفقیت‌ آن کمک کرد نه فروش «هل‌بوی» در سالن‌های سینما. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

به نظر می‌رسد که آینده‌ی قسمت سوم «هل‌بوی» در دستان دل تورو قرار دارد و پرلمن آماده‌ی بازگشت است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید