news-background
news-background

اولین تیزر استاپ-موشن Pinocchio به کارگردانی گی‌یرو دل تورو

علاوه بر استاپ-موشن «پینوکیو» در سال ۲۰۲۲ اقتباس دیگری از این داستان کلاسیک ساخته خواهد شد.

اولین تیزر استاپ-موشن «پینوکیو» (Pinocchio) به کارگردانی «گی‌یرمو دل تورو» رونمایی شد. این اقتباس جدید دسامبر آینده از نتفلیکس پخش خواهد شد. دل تورو به‌تازگی فیلم پرستاره «کوچه کابوس» (Nightmare Alley) را اکران کرده است.

این تیزر «یوان مک‌گرگور» را در نقش «جیرجیرک سخنگو» معرفی می‌کند که راوی این داستان خیالی است و «در قلب پسرک چوبی» زندگی می‌کند. «دیوید بردلی» در نقش «پدر ژپتو»، به «تیلدا سوئینتون»، «کریستف والتس»، «فین وولفهارد»، «کیت بلانشت»، «جان تورتورو»، «ران پرلمن»، «تیم بلیک نلسون»، و «برن گورمان» دیگر صداپیشگان فیلم خواهند بود. «گرگوری مان» نیز در نقش عروسکی که رؤیای تبدیل شدن به یک پسر را دارد صداپیشگی خواهد کرد.

دل تورو پیشتر در مورد این پروژه گفته بود: «پس از سال‌ها تلاش برای ساختن این پروژه‌ی رؤیایی، نت‌فلیکس را به عنوان یک همکار عالی یافتم. ما مدت زیادی را صرف گزینش عوامل و بازیگران بی‌مانند پروژه کردیم و از حمایت همیگشی نت‌فلیکس از روند آرام و بادقت آن برخوردار بودیم. همگی ما به انیمیشن با شوقی عظیم عشق می‌ورزیم و به آن متعهدیم و معتقدیم که مدیوم ایده‌آلی برای بازگویی این داستان کلاسیک به شکلی کاملاً جدید است.»

این تنها فیلم «پینوکیو» سال ۲۰۲۲ نخواهد بود. دیزنی+ فیلم لایو-اکشنی با بازی «تام هنکس» در نقش «پدر ژپتو» و «سینتیا اریوو» و «جوزف گوردن-لویت» در دست ساخت دارد. «رابرت زمکیس» برای کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه به همره «سایمون فارنبی» انتخاب شده است.

دل تورو در کارگردانی فیلم با «مارک گوستاوسن» همکاری می‌کند که پیش‌تر سابقه‌ی مشارکت در تولید «آقای فاکس شگفت‌انگیز» (Fantastic Mr. Fox) به کارگردانی «وس اندرسون» را دارد. «پاتریک مک‌هیل» نیز در نگارش فیلمنامه به دل تورو یاری رسانده و «الکساندر دسپلا» آهنگساز پروژه است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید