news-background
news-background

ازرا میلر با انتشار ویدیویی عجیب اعضای KKK را تهدید کرد

«ازرا میلر» بازیگر فیلم «فلش» (The Flash) ویدیویی در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و اعضای سازمان «کو کلاکس کلن» (Ku Klux Klan) را به قتل تهدید کرده است.

علت انتشار این ویدیو در حال حاضر نامشخص است، اما بازیگر فیلم‌های دی‌سی می‌گوید «شوخی» نمی‌کند و جدی است. او خطاب به این سازمان نژادستیز می‌گوید: «ازرا میلر هستم – با نام دیگر «غول بنگال»، «جادوگر قاز دیوانه» – و این پیام را برای کو کلاکس کلن بخش بولاویل کارولینای شمالی ارسال می‌کنم.»

میلر ادامه می‌دهد: «سلام. اولاً، حالتان چطور است؟ منم... ببینید، اگر می‌خواهید بمیرید، پیشنهاد می‌کنم که با اسلحه خودتان را بکشید، می‌فهمید؟ وگرنه، به رفتارتان دقیقاً به همین شکل ادامه دهید – خودتان می‌دانید منظورم چیست – و بعد، برای شما انجامش می‌دهیم. خیلی خوب، به‌زودی با شما تماس می‌گیرم، خوب؟ خداحافظ.»

میلر ضمن انتشار ویدیو می‌نویسد: «خواهش می‌کنم این ویدیو را با همه کسانی که ممکن است نگران باشند به اشتراک بگذارید (حالم به هم خورد!) این یک شوخی نیست و اگرچه خودم را یک دلقک می‌دانم اما باور کنید و جدی‌اش بگیرید. بیایید جان چند نفر را نجات دهیم، قبول است عزیزان؟»

نام میلر پنجشنبه شب (۲۷ ژانویه) در شبکه‌های اجتماعی ترند شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ بهمن ۱۴۰۰ ۲۱:۲۹

وقتی به یک کوئییر تریبون بدی میشه این Calm down Flash!

نمایش اسپویل
۸ بهمن ۱۴۰۰ ۲۱:۱۳

هنوز سازمانی مثل KKK تو آمريكا داره فعالیت میکنه ولی له ما ایرانیا انگ عقب افتادگی و وحشی بودن میزنن

نمایش اسپویل
۹ بهمن ۱۴۰۰ ۱۹:۴۴

مشکل اینه عقب افتادها اینجا رأس قدرتن وگرنه همه جا همه جور آدم هست

نمایش اسپویل