۱۴۰۱ شهریور ۱۸ ۱۹:۱۴ به نظر من همجنسگرا شدن ادما ارگانیک هست جمعیت زیاد شده جوری پیش میره به نفع بقا زمین باشه
۱۴۰۰ مهر ۲۸ ۱۹:۰۷ خیلی مختصر کلیات یک دنیای جدید نشون میده و اینجور که این گفت تاز شروع کاره باید چندین فیلم بسازن تا کامل بشه سریالش میکرن بهتر بود
۱۴۰۱ شهریور ۱۸ ۱۹:۱۴
به نظر من همجنسگرا شدن ادما ارگانیک هست جمعیت زیاد شده جوری پیش میره به نفع بقا زمین باشه
۱۴۰۰ بهمن ۰۹ ۱۹:۴۴
مشکل اینه عقب افتادها اینجا رأس قدرتن وگرنه همه جا همه جور آدم هست
۱۴۰۰ مهر ۲۸ ۱۹:۰۷
خیلی مختصر کلیات یک دنیای جدید نشون میده و اینجور که این گفت تاز شروع کاره باید چندین فیلم بسازن تا کامل بشه سریالش میکرن بهتر بود
۱۴۰۰ شهریور ۱۱ ۱۶:۲۰
??? دمشون گرم، اره يه جوریه