news-background
news-background

ریبوت سریال Justified با بازی تیموتی اولیفانت چراغ سبز گرفت

اولیفانت در یک مینی‌سریال جدید نقش مارشال «ریلن گیونز» را بازی می‌کند.

«تیموتی اولیفانت» در یک مینی‌سریال جدید در دنیای سریال «جاستیفاید» یا «موجه» (Justified) نقش مارشال «ریلن گیونز» را تکرار می‌کند. شبکه اف‌اکس امروز جمعه تأیید کرده است که ریبوت این سریال را با عنوان «موجه: شهر باستانی» (Justified: City Primeval) به تولید می‌رساند. داستان سریال از رمان «شهر باستانی: نیمروز در دیترویت» (City Primeval: High Noon in Detroit) نوشته «المور لئونارد» الهام گرفته خواهد شد.

در خلاصه داستان سریال جدید آمده است: «ریلن گیونز که هشت سال قبل کنتاکی را ترک کرده، حالا در میامی ساکن است و سعی می‌کند در زندگی‌اش به عنوان یک مارشال آمریکایی و پدر بودن برای یک دختر ۱۴ ساله تعادل ایجاد کند. گرد پیری روی موهایش و خاک روی  کلاهش نشسته، و راه پیش رویش ناگهان کوتاه‌تر از مسیری که پشت سر گذاشته می‌نماید. برخوردی تصادفی در یکی از بزرگراه‌های فلوریدا او را به سمت دیترویت هدایت می‌کند. مارشال در آن‌جا با «کلمنت منسل» یا «وحشی اوکلاهوما» رویارو می‌شود، یک جنایتکار خشن و روانی که یک بار از چنگش گریخته و قصد دارد دوباره چنین کند.»

«اریک شرایر» مدیر اف‌اکس اینترتینمنت می‌گوید: ««جاستیفاید» یکی از تحسین‌شده‌ترین سریال های دهه گذشته و منطبق بر اثر «المور لئونارد» بود که توسط «تیموتی اولیفانت» در نقش «ریلن گیونز»، «گراهام یوست» و سایر تهیه‌کنندگان، نویسندگان، کارگردانان و بازیگران جان بخشیده شد. بازگرداندن این گروه و بازی تیم در نقش ریلن برای داستان جدید و متفاوتی از «المور لئونارد» هیجان‌انگیز است.»

سریال «جاستیفاید» در قالب شش فصل و از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ از شبکه اف‌اکس پخش شد و هشت نامزدی امی و دو جایزه امی را کسب کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید