news-background
news-background

کیانو ریوز فاش کرد که از چه سلبریتی‌هایی درخواست امضاء کرده است

«کیانو ریوز» با حضور در برنامه «استیون کولبر» (The Late Show With Stephen Colbert) فاش کرد که از چه سلبریتی‌هایی درخواست امضاء کرده است. ستاره «رستاخیزهای ماتریکس» (The Matrix Resurrections) پس از پاسخ به چند پرسش، نام دو سلبریتی را فاش می‌کند: «لو رید» خواننده «ولوت آندرگراند» و «جورج کارلین» کمدین افسانه‌ای.

ریوز می‌گوید آن امضاء را «برای دوستش» می‌خواسته، اما درخواست از کارلین کاملاً شخصی بوده است. ریوز می‌گوید:‌ «به من امضایی داد. واقعاً شوخ بود. نوشت: «کیانوی عزیز، برو به جهنم.» همیشه فکر می‌کردم فقط این را برای من نوشته، اما به یک نفر دیگر برخوردم که گفت همین جمله را برای او نوشته است.»

ریوز و کارلین در سال ۱۹۸۹ در فیلم کمدی و علمی-تخیلی «ماجراجویی شگرف بیل و تد» (Bill & Ted’s Excellent Adventure) نقش‌آفرینی کردند. کارلین در سال ۲۰۲۰ نیز نقش کوتاهی در فیلم «بیل و تد با موسیقی مواجه می‌شوند» (Bill & Ted Face the Music) به شکل یک هولوگرام بازی کرد.

ریوز در سال ۲۰۰۸ پس از درگذشت کارلین به «یو‌اس‌ای تودی» گفته بود: «برای من یک جورج کارلین پیش از ملاقات با او وجود دارد، و یک جورج کارلین کا با او همکاری کردم و از آن پس شناختمش. به واسطه میراث اندیشه و طنز او به عنوان یک کمدین، او یکی از بزرگ‌ترین‌های تاریخ بود و بر جهان‌بینی و شوخ‌طبعی من تأثیر زیادی داشت.»

ریوز در بخش دیگری از مصاحبه با کولبر و در پاسخ به این پرسش که زندگی‌اش را در پنج کلمه توصیف کند ابتدا می‌گوید: «این دیگر چه سؤالی است؟» و اضافه می‌کند: «امیدوار خواهم بود. سلامت. عشق. دوستی. خلق هنر. موتورسیکلت.»

«هالیوود ریپورتر» اخیراً گزارش داده است که ریوز تمامی نمایندگانش از کارگزار گرفته تا مدیر برنامه را به مراسم افتتاحیه «رستاخیزهای ماتریکس» دعوت کرده، هزینه سفر با جت شخصی و اقامت در هتل، و بلیت افتتاحیه آن‌ها را پرداخت کرده و حتی پس از افتتاحیه برای مدعوین ضیافتی برگزار کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید