news-background
news-background

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۴۰۰/۱۰/۱۸

ویژه برنامه «هری پاتر» تحت عنوان «بازگشت به هاگوارتز» که بعضی از عوامل و بازیگران چندگانه از جمله «دنیل ردکلیف»، «اما واتسون»، «روپرت گرینت»، «تام فلتون» و بسیاری دیگر را گرد هم آورد و خاطرات دوست‌داران دنیای «جی.کی. رولینگ» را زنده کرد، این هفته در رتبه اول پربیننده‌ترین عناوین ۳۰نما ایستاد. این عنوان دارای یکی دو اشکال در تدوین بود که با تذکر هوادران در شبکه‌های اجتماعی تصحیح شد و نسخه‌های بدون خطایی از آن در اچ‌بی‌او مکس در دسترس قرار گرفت.

فیلم «بالا را نگاه نکنید» نت‌فلیکس به کارگردانی «آدام مک‌کی» و بازی «لئوناردو دی‌کاپریو» و «جنیفر لارنس» که به سومین عنوان سینمایی تاریخ شبکه تبدیل شده، در رتبه دوم جای گرفته، در حالی که «رستاخیزهای ماتریکس» با بازی «کیانو ریوز» و «کری-آن ماس» سوم است.

انیمیشن «انکانتو» دیزنی و «شکارچیان روح: آخرت» سونی به کارگردانی «جیسون رایتمن» و بازی «پل راد» این هفته رتبه‌های چهارم و پنجم را از آن خود کرده‌اند، و انیمیشن «گرگ‌سواران» با اضافه شدن کیفیت‌های جدید خود را به رده ششم رسانده است. فیلم «دختر گمشده» به کارگردانی «مگی جیلنهال» و بازی «الیویا کولمن»، «جسی باکلی» و «داکوتا جانسون» هفتمین فیلم پربیننده هفته شده و «زودباش زودباش» با بازی «واکین فینیکس» به رتبه هشتم آمده است.

«فرنچ دیسپچ» ساخته «وس اندرسون» با بازی «بیل مری»، «تیلدا سویینتون»، «تیموتی شالامی»، «فرانسیس مک‌دورمند» و بسیاری دیگر به نهمین رتبه جدول رسیده، و «بدترین آدم دنیا» در پله دهم قرار گرفته است.

 

۱۰ فیلم پربیننده هفته در ۳۰نما:

 

۱. بیستمین سالگرد هری پاتر: بازگشت به هاگوارتز (Harry Potter 20th Anniversary: Return to Hogwarts 2022)

۲. به بالا نگاه نکنید (Don’t Look Up 2021)

۳. رستاخیزهای ماتریکس (The Matrix: Resurrections 2021)

۴. انکانتو (Encanto 2021)

۵. شکارچیان روح: آخرت (Ghostbusters: Afterlife 2021)

۶. گرگ‌سواران (WolfWalkers 2020)

۷. دختر گمشده (The Lost Daughter 2021)

۸. زودباش زودباش (C’mon C’mon 2021)

۹. فرنچ دیسپچ (The French Dispatch 2021)

۱۰. بدترین آدم دنیا (The Worst Person in the World 2021)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید