news-background
news-background

ادای احترام هالیوود به بتی وایت؛ «حالا راز مرگ را هم می‌دانی»

«بتی وایت» ستاره سریال «دختران طلایی» (The Golden Girls) چند روز پیش از تولد ۱۰۰ سالگی درگذشت و هالیوود را در شب سال نو سوگوار کرد. این ستاره سینما و تلویزیون ۱۷ ژانویه صد ساله می‌شد. وایت در مراسم امی سال ۲۰۱۸ به تلویزیون بازگشته و گفته بود: «فوق‌العاده است که می‌توانی به این مدت طولانی در یک حرفه بمانی و هنوز افرادی هستند که تو را پذیرا باشند.»

وایت چند روز قبل در مصاحبه با مجله «پیپل» از تولد ۱۰۰ سالگی خود گفته بود. این نشریه نوشته بود: «این روزها، وایت زندگی آرامی در لس‌آنجلس می‌گذراند و از جدول کلمات متقاطع و بازی‌های کارتی لذت می‌برد. دیدن مستند حیات وحش، برنامه «مخاطره» (Jeopardy) و برنامه‌های ورزشی مشخصاً گلف را دوست دارد.» او در مورد رژیم غذایی خود گفته بود: «سعی می‌کنم از هر چیزی که سبز باشد اجتناب کنم. فکر می‌کنم جواب داده.»

وایت در بخشی از این مصاحبه که ۲۸ دسامبر منتشر شد گفته بود: «شنیده‌ام رایان [رینولدز] هنوز نتوانسته من را فراموش کند اما رابرت ردفورد آن [مردی است که می‌خواهم.]»

ردفورد در آن زمان واکنشی به این مصاحبه نشان نداد، اما رینولدز که در «خواستگاری» (The Proposal) با وایت هم-بازی بود، به شوخی در صفحه توییتر خود نوشت: «واقعاً از رسانه‌هایی که از روابط گذشته افراد سوءاستفاده می‌کنند تا بازدید بیشتری بگیرند حالم به هم می‌خورد.»

وایت در مصاحبه‌ای با «اینترتینمنت تونایت» در مورد ردفورد گفته بود: «با او برخوردی نداشته‌ام. فقط از دور می‌پرستمش. اگر روزی او را ملاقات کنم، غش خواهم کرد.» ردفورد در واکنش به این مصاحبه گفته بود: «نمی‌توانم دوست داشته شدن توسط انسانی بهتر را تصور کنم.»

«رابرت ردفورد» با انتشار بیانیه‌ای به درگذشت وایت واکنش نشان داده و می‌نویسد: «بتی زندگی خود را وقف پیشه و عشق حیوانات کرد. همه ما از جمله من را خنداند. من هم به او علاقه زیادی داشتم!»

رینولدز می‌نویسد: «دنیا حالا متفاوت به نظر می‌رسد. او در به چالش کشیدن سطح انتظارات عالی بود. بسیار پیر شده بود، اما به نحوی، نه به اندازه کافی پیر. دلتنگ‌ات خواهیم شد، بتی. حالا راز [مرگ] را می‌دانی.» وایت پیش‌تر گفته بود که تنها نگرانی‌اش پی بردن به راز مرگ است.

«سث مایرز» مجری می‌نویسد: «روحت شاد بتی، تنها مجری «اس‌ان‌ال» که دیدم در مراسم پس از پخش برنامه ایستاده تشویق شد. در آن مهمانی او وودکا و هات‌داگ سفارش داد و تا پایان ماند.»

«پل فیگ» فیلمساز می‌نویسد: «۲۰۲۱، رفیق، نمی‌توانی بدون مشتی دیگر بر صورت بگذاری بروی، نه؟ از شنیدن درگذشت بتی وایت افسانه کمدی اندوهگین شدم. تصور دنیا بدون او دشوار است. دنیا بدون او جایی کمتر لذت‌بخش است، بدون تردید.»

«وایولا دیویس» می‌نویسد: «فکر می‌کردم تا ابد زنده می‌مانی. در دنیایی که الهام‌بخش نسل‌ها خواهد بود، یک جای خالی بزرگ ایجاد کردی. روحت در آرامشی شکوهند بیارامد... بال‌هایت را به‌دست آوردی.»

«کاترینا بلف» بازیگر فیلم «بلفست» می‌نویسد: «چه روح منحصربه‌فردی... بابت همه خنده‌ها متشکریم.»

«جو بایدن» رئیس جمهور ایالات متحده می‌نویسد: «بتی وایت لبخند را به لب چندین نسل از مردم آمریکا آورد. او یک پدیده فرهنگی بود که دلتنگ او خواهیم شد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید