news-background
news-background

بتی وایت افسانه‌ای چند روز پیش از تولد ۱۰۰ سالگی درگذشت

«بتی وایت» بازیگر برنده امی که بیشتر با «شوی ماری تایلر» (The Mary Tyler Moore Show) و «دختران طلایی» (Golden Girls) شناخته می‌شد، به فاصله چند روز مانده به تولد ۱۰۰ سالگی درگذشت. «جف ویتیاس» ایجنت وایت درگذشت وایت در پنجشنبه شب را تأیید کرده است.

وایت پس از پایان جنگ جهانی دوم با «دیک بارکر» خلبان نیروی هوایی ارتش ایالات متحده ازدواج کرد و پس از ۸ ماه از او جدا شد. ازدواج دوم وایت پس از بازگشت به کالیفرنیای جنوبی در سال ۱۹۴۷ رقم خورد، اما او پس از دو سال از دومین همسرش «لین آلن» نیز جدا شد. وایت در سال ۱۹۵۱ برای بازی در برنامه «هالیوود در تلویزیون» نامزد امی شد.

«زندگی با الیزابت» (Life With Elizabeth) در سال‌های ۱۹۵۳ تا ۱۹۵۵، «شوی بتی وایت» (The Betty White Show) در سال ۱۹۵۴، و بعدها در فیلم‌های «خواستگاری» (The Proposal) به همراه «رایان رینولدز» و «ساندرا بولاک»، صداپیشگی در «داستان اسباب بازی ۴» (Toy Story 4) و «لوراکس» (The Lorax) از جمله دیگر آثار وایت بودند.

وایت در کتاب اتوبیوگرافی خود در مورد مرگ نوشته بود: «هنوز می‌خواهم بیشترین و بهترین استفاده را از زمانم در اینجا ببرم، اما می‌دانم که یک ماجراجویی دیگر در راه است، یک معمای بزرگ باید حل شود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ دی ۱۴۰۰ ۰۵:۳۸

چقدر ناراحت کننده همین چندروز پیش با دیدن قسمتی از SNL که توش حضور داشت با خودم گفتم خوبه که 100 رو هم تا چندروز دیگه رد میکنه..

نمایش اسپویل
۱۱ دی ۱۴۰۰ ۱۱:۴۸

چشم زدی :))))))

نمایش اسپویل