news-background
news-background

مت ریوز: فیلم «بتمن» رابرت پتینسون ترسناک‌ترین «بتمن» تاریخ است

«مت ریوز» که با فیلم‌هایی چون «بگذار وارد شوم» (Let Me In) فیلمسازی در ژانر وحشت را تجربه کرده، با «بتمن» (The Batman 2022) با بازی «رابرت پتینسون» برداشت ترسناکی از داستان «شوالیه تاریکی» داشته است. «بروس وین» با در خیابان‌های گاتهام می‌خرامد و به سراغ جنایتکارانی چون «کت‌وومن» با بازی «زویی کراویتس» و «پنگوئن» با بازی «کالین فارل» می‌رود. اما با پدیدار شدن یک قاتل زنجیره‌ای زودیاک-گونه به نام «ریدلر» با بازی «پل دینو»، باید معمای پیام‌های رمزنگاری‌شده‌ای را حل کند.

ریوز در مصاحبه با مجله «توتال فیلم» می‌گوید: «این فیلم، به اعتقاد من، شاید ترسناک‌ترین بتمنی است که ساخته شده. چون تصور آنچه که بتمن انجام می‌دهد – ترسناک است.»

ریوز در ادامه شخصیت «ریدلر» را «بسیار ترسناک» و شاید خطرناک‌ترین تهدید برای شهر گاتهام می‌خواند و می‌گوید «بتمن» هرگز در چنین وضعیتی قرار نداشته استک «یک داستان کارآگاهی است، یک فیلم اکشن است، و یک تریلر روانشناسانه.»

پتینسون اضافه می‌کند که بروس این فیلم «یک راک‌استار بی‌پروا» و یک «موجود عجیب» است و علت مجذوب شدنش به این ریبوت این بوده است که تفاوت‌هایی بنیادین در آن یافته است.

«آلفرد پنی‌وورث» با بازی «اندی سرکیس»، «کارماین فالکن» جنایت‌کار با بازی «جان تورتورو» و «کمیسر جیمز گوردن» با بازی «جفری رایت» از جمله دیگر شخصیت‌های «بتمن» ریوز خواهند بود.

ریوز سال گذشته تأکید کرد که فیلم مشخصاً قرار نیست پیشینه شخصیت را روایت کند: «چیزی که مرا مجذوب داستان «بتمن» می‌کند این است که او یک ابرقهرمان سنتی نیست. اگر صاحب یک ابرنیرو باشد، آن نیرو توانایی تحمل کردن است… او شخصیت بسیار زنده‌ای است، بنابراین روایت نسخه‌ای از «بتمن» که در مورد چگونگی تبدیل شدن به «بتمن» نباشد، بلکه اولین روزهای «بتمن» بودنش را به تصویر بکشد… اینکه او را به شکلی تازه ببینیم، کاری بود که تاکنون انجام نشده بود.»

«بت‌من» ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۰) در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

دومین تریلر رسمی فیلم The Batman در DC FanDome منتشر شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید