news-background
news-background

دومین تریلر رسمی فیلم The Batman در DC FanDome منتشر شد

برادران وارنر و دی‌سی دومین تریلر رسمی فیلم «بتمن» (The Batman) به کارگردانی «مت ریوز» و بازی «رابرت پتینسون» در نقش «بروس وین» را در دومین رویداد سالانه «دی‌سی فن‌دوم» (DC FanDome) به اشتراک گذاشتند. وارنرها طی روزهای گذشته تصاویر و پوسترهایی از جمله اولین تصویر رسمی از شخصیت «زن گربه‌ای» یا «کت‌وومن» یا «سلینا کایل» با بازی «زویی کراویتس» را نیز به اشتراک گذاشته بودند.

ریوز پیش‌تر گفته کرده بود که فیلم «بتمن» یک داستان کارآگاهی روایت می‌کند و بسیاری از شخصیت‌های گاتهام از جمله «زن گربه‌ای» با بازی «زوئی کراویتس»، «پنگوئن» با بازی «کالین فرل»، «ریدلر» با بازی «پل دینو»، «آلفرد پنی‌وورث» با بازی «اندی سرکیس» و «کارماین فالکن» جنایت‌کار با بازی «جان تورتورو» در آن حاضرند. نقش «کمیسر جیمز گوردن» نیز به «جفری رایت» سپرده شده است.

اولین تریلر رسمی «بتمن» نزدیک به یک سال قبل و در اولین دوره برگزاری دی‌سی فن‌دوم رونمایی شده بود. ریوز سال گذشته تأکید کرد که فیلم مشخصاً قرار نیست پیشینه شخصیت را روایت کند: «چیزی که مرا مجذوب داستان «بتمن» می‌کند این است که او یک ابرقهرمان سنتی نیست. اگر صاحب یک ابرنیرو باشد، آن نیرو توانایی تحمل کردن است… او شخصیت بسیار زنده‌ای است، بنابراین روایت نسخه‌ای از «بتمن» که در مورد چگونگی تبدیل شدن به «بتمن» نباشد، بلکه اولین روزهای «بتمن» بودنش را به تصویر بکشد… اینکه او را به شکلی تازه ببینیم، کاری بود که تاکنون انجام نشده بود.»

«بت‌من» ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۰) در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ مهر ۱۴۰۰ ۲۳:۴۶

دوستان لطفا از قضاوت عجولانه و تفکرات بچه گانه و متعصبانه دوری کنید. بگذارید فیلم رو ببینیم بعد. تا اینجا که پروسه بسیار امیدوار کننده بوده. هردو تریلر عناصر جذابی رو به خوبی به نمایش گذاشتن. نگاهی به کارنامه عوامل مختلف فیلم از جمله سینماتوگرافی، وی اف اکس، اس اف اکس، تدوین، صدا، موسیقی، طراحی صحنه، طراحی لباس، میکاپ، گروه بدلکاری و ...، خیالمون رو راحت میکنه و انتظارات رو افزایش میده. این برداشت جدید از بتمن قطعا زیبا خواهد بود.

نمایش اسپویل
۲۵ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۳۷

عالی

نمایش اسپویل
۲۵ مهر ۱۴۰۰ ۰۲:۱۳

تریلر اول خیلی خوب بود ولی با دیدن این تریلر نظرم یه مقدار عوض شد ، یه جاهایی از فیلمای قبلی تقلید کرده مثه تیراندازی تو تونل و وقتی رفت سراغ ماشین پنگوئن و مبارزه تو دیسکو

نمایش اسپویل
۲۵ مهر ۱۴۰۰ ۰۱:۵۹

قبلنم گفتم بازم میگم اگه کاراکترای دنیای DC کامل نمیشنسین این فیلم براتون لذتبخش نخواهد بود اگر انیمیشن ها و کمیک ها و سریال های DC دنبال نمیکنید حق انتقاد ازین فیلمو ندارین ، با این تریلری که من دیدم فیلم شاهکاره پیشنهاد جدی میکنم قبل از دیدن این فیلم حتما سریال "گاتهام" ببینید تا ریدلر ، دون فالکون ، پنگوئن و زن گربه ای و مقلدین جوکر ، مترسک ، پویزن آیوی ، توو فیس و کلی شخصیت های دیگه رو بشنسین و کامل با فضای شهر گاتهام غرق در فساد و سوراخ سنبه هاش و هوای همیشه ابری و بارونی و بخار کارخونه های صنعتی و شهردار و پلیس های فاسد و حکومت زیرزمینی فالکون و مارونی و پنگوئن آشنا شید شاید تا کمی با آلفرد پنی ورث و رئیس پلیس گوردون آشنا باشید ولی قطعا برای این فیلم که بشدت کاراکتر محوره کافی نیست بخاطر حضور شخصیت جذاب ریدلر شاهد یه فیلم جنایی معمایی خواهیم بود و حضور پنگوئن و فالکون باتجربه نشون میده بتمن کار خیلی سختی درپیش داره ، توو تریلرم شاهد یه بتمن آشفته و خشمگین بودیم پس حتما پیشنهاد میکنم قبل دیدن این فیلم، سریال "گاتهام" ببینید بتمن نولان : I'm Batman بتمن زک اسنایدر : I'm Reach بتمن مت ریوز : I'm Vengeance

نمایش اسپویل
۲۵ مهر ۱۴۰۰ ۲۳:۰۶

دیگه واضحه مارول فنا از همین الان شروع کردن به تخریب :) من جمله شما درست مثل زک اسنایدرکات و بت vs سوپرمن

نمایش اسپویل
۲۵ مهر ۱۴۰۰ ۱۳:۲۴

حق انتقاد ندارن؟ :))) قبلنا میذاشتن فیلم و سریاله بیاد پخش بشه ملت انتقاد کنن ازش بعد بیان بگن تو نمیفهمی برو کمیک و مانگا و کتابشو بخون و برو صدتا فیلم و انیمیشن قبلیشو ببین تا بفهمی، الان هنوز 5 دیقه از فیلم نشون ندادن تعیین تکلیف میکنن برامون :)))))

نمایش اسپویل
۲۵ مهر ۱۴۰۰ ۰۱:۱۵

این سنت الهی‌ست. مارول رو به افول است.

نمایش اسپویل
بیشتر