من این فیلم رو امشب دیدم واقعا یه سر و گردن از بقیه فیلمهای بتمن( حتی دارک نایت )بالاتر بود و در حد batman animated series بود فقط تنها مشکلش این بود که اواخرش خیلی درامش به دلم نشنست (بنظرم خیلی دیگه اغراق شده بود)
۱۴۰۰ دی ۰۷ ۰۱:۳۸
بتمن بیا این هم خونه ای های منو بزن خیلی رو مخن
۱۴۰۰ مهر ۳۰ ۱۱:۵۸
اولی رو زدی چرا رفتی سراغ دومی؟
۱۴۰۰ مهر ۲۵ ۰۲:۱۳
تریلر اول خیلی خوب بود ولی با دیدن این تریلر نظرم یه مقدار عوض شد ، یه جاهایی از فیلمای قبلی تقلید کرده مثه تیراندازی تو تونل و وقتی رفت سراغ ماشین پنگوئن و مبارزه تو دیسکو
۱۴۰۰ اسفند ۱۴ ۰۲:۳۳
من این فیلم رو امشب دیدم واقعا یه سر و گردن از بقیه فیلمهای بتمن( حتی دارک نایت )بالاتر بود و در حد batman animated series بود فقط تنها مشکلش این بود که اواخرش خیلی درامش به دلم نشنست (بنظرم خیلی دیگه اغراق شده بود)
۱۴۰۰ دی ۰۷ ۰۱:۳۸
بتمن بیا این هم خونه ای های منو بزن خیلی رو مخن
۱۴۰۰ مهر ۳۰ ۱۱:۵۸
اولی رو زدی چرا رفتی سراغ دومی؟
۱۴۰۰ مهر ۲۵ ۰۲:۱۳
تریلر اول خیلی خوب بود ولی با دیدن این تریلر نظرم یه مقدار عوض شد ، یه جاهایی از فیلمای قبلی تقلید کرده مثه تیراندازی تو تونل و وقتی رفت سراغ ماشین پنگوئن و مبارزه تو دیسکو