news-background
news-background

سریال Tales of Dunk and Egg: نویسنده پیش‌درآمد Game of Thrones معرفی شد

شبکه اچ‌بی‌او اعلام کرد که «استیو کنراد» را به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده سریال «داستان‌های دانک و اگ» (Tales of Dunk and Egg) که پیش‌درآمدی برای «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) خواهد بود برگزیده است.

این سریال با اپیزودهای یک ساعته از رمان کوتاه «جورج آر.آر. مارتین» اقتباس خواهد شد و سرگذشت «سر دانکن بلندبالا» (دانک) و «ایگون پنجم تارگرین» (اگ) جوان را ۹۰ سال پیش از رویدادهای «نغمه یخ و آتش» (A Song of Ice and Fire) روایت می‌کند.

کنراد سابقه نویسندگی در سریال «میهن‌پرست» (Patriot) آمازون و نوآر «پرپچوال گریس، ال‌تی‌دی» (Perpetual Grace LTD) با بازی «بن کینگزلی» و «جیمی سیمپسون» را دارد و چندین قسمت از آن را کارگردانی کرده است. «جستجوی خوشبختی» (The Pursuit of Happyness)، «زندگی پنهان والتر میتی» (The Pursuit of Happyness)، و «شگفتی» (Wonder) از جمله آثار سینمایی کنراد در مقام نویسنده بوده‌اند.

مارتین تا امروز سه رمان کوتاه در مجموعه‌ی «داستان‌های دانک و اگ» منتشر کرده است: «شوالیه سرگردان» (A Hedge Knight) در سال ۱۹۹۸، «شمشیر قسم‌خورده» (The Sworn Sword) در سال ۲۰۰۳ و «شوالیه مرموز» (The Mystery Knight) در سال ۲۰۱۰. این سه رمان کوتاه در سال ۲۰۱۵ در قالب مجموعه‌ای به نام «یک شوالیه و هفت قلمرو» (A Knight of the Seven Kingdoms) منتشر شده است.

شبکه اچ‌بی‌او در حال حاضر مراحل تولید پیش‌درآمد «خاندان اژدها» (House of Dragon) با نویسندگی «میگل ساپوچنیک» و «رایان کاندال» است که از کتاب «آتش و خون» (Fire & Blood) مارتین اقتباس خواهد شد و رویدادهای ۳۰۰ سال قبل از «بازی تاج‌وتخت» را بازگو می‌کند. «پدی کنسداین»، «الیویا کوک»، «مت اسمیت»، و «اما دارسی» از جمله بازیگرانی‌اند که به «خاندان اژدها» ملحق شده‌اند.

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم اکشن و استند آپ کمدی با زیرنویس فارسی

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید