news-background
news-background

House of Dragon: سال پخش پیش‌درآمد Game of Thrones اعلام شد

سریال «خاندان اژدها» (House of Dragon) که مستقیماً سفارش ساخت یک فصل را از شبکه‌ی HBO دریافت کرده در سال ۲۰۲۲ پخش می‌شود. «کیسی بلویز» مدیر برنامه‌ریزی شبکه چهارشنبه شب در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی «انجمن منتقدین تلویزیونی» سال پخش سریال را تأیید کرده است.

بلویز می‌گوید: «حدس من این است که سال ۲۰۲۲ پخش شود.» و سپس توضیح می‌دهد که در حال حاضر دقیق‌تر از این نمی‌توان تاریخ پخش فصل اول را مشخص کرد. او می‌گوید نویسندگان کار نگارش فیلمنامه‌ی فصل اول براساس رمان‌های «جورج آر.آر. مارتین» را آغاز کرده‌اند. «خاندان اژدها» به رهبری «رایان کاندال» از «آتش و خون» (Fire & Blood) مارتین اقتباس می‌شود و داستان‌هایی را بازگو می‌کند که ۳۰۰ سال پیش از وقایع «بازی تاج‌وتخت» روی می‌دهند.

بلویز می‌گوید: «طبعاً سریال عظیم و پیچیده است.» و اضافه می‌کند که هنوز بازیگران انتخاب نشده‌اند. «میگل ساپوچنیک» کارگردان «بازی تاج‌وتخت» و کاندان شورانرهای سریال خواهند بود و به همراه مارتین در مقام تهیه‌کننده‌ی اجرایی هم به فعالیت می‌پردازند.

«خاندان اژدها» یکی از چهار اسپین‌آف در حال توسعه در HBO برای «بازی تاج‌وتخت» بود. توسعه‌ی سه پروژه‌ی دیگر متوقف شده اما ادامه‌ی تولید آن محتمل است. بلویز می‌گوید: «در حال حاضر فکر می‌کنم روی ایر بردن «خاندان اژدها» اولیت اول ما باشد. تا کنون پروژه‌ی [اسپین‌آف] دیگری چراغ سبز دریافت نکرده. شاید در زمانی دیگر، کسی چه می‌داند، اما برنامه‌ای فوری برای سریال دیگری وجود ندارد. ما فعلاً بر روی «خاندان اژدها» تمرکز می‌کنیم.»

«خاندان اژدها» دومین پیش‌درآمدی بود که چراغ سبز دریافت کرد. پروژه‌ی دیگری با نویسندگی «جین گلدمن» و بازی «نایومی واتس» به مرحله‌ی فیلمبرداری اپیزود آزمایشی رسید اما درنهایت سفارش ساخت یک فصل را دریافت نکرد.

بلویز علت لغو شدن آن سریال را توضیح می‌دهد: «در مرحله‌ی توسعه‌ی اپیزود آزمایشی، گاهی شرایط به خوبی پیش می‌رود و گاهی نه. یکی از کارهایی که به نظر من جین به زیبایی انجام داد – که البته یک چالش بود – خلق دنیاهای بسیار بیشتر بود چرا که داستان او ۸۰۰۰ سال پیش از وقایع «بازی تاج‌وتخت» روی می‌داد، بنابراین کار بسیار بیشتری می‌طلبید. یکی از مزیت‌های «خاندان اژدها» این است که متن آن از قبل نوشته شده، کتابی وجود دارد که کم و بیش مسیر سریال را مشخص می‌کند.»

فصل هشتم و پایانی «بازی تاج‌وتخت» بهار گذشته روی ایر رفت عده‌ی قلیلی از مخاطبین را راضی کرد. «دن وایس» و «دیوید بنیاف» هنوز پس از گذشت چندین ماه به صورت رسمی به اعتراضات هواداران واکنش نشان نداده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ دی ۱۳۹۸ ۲۱:۵۲

اگه درمورد شب طولانی نباشه نمیبینمش

نمایش اسپویل
۲۶ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۳۳

شاید باورتون نشه ولی "هیچگونه" هیجانی ندارم برای این سریال وقتی تاابد فاجعه ی گات گوشه ی ذهنم باقی میمونه.

نمایش اسپویل