news-background
news-background

«کریستن استوارت» مراحل انتخاب بازیگران اولین فیلمش در مقام کارگردان را آغاز کرد؛ «تنها پنج فیلم خیلی خوب بازی کرده‌ام»

«کریستن استوارت» پیش‌تر وعده داده بود که خود را برای کارگردانی اولین فیلم بلندش آماده می‌کند. این فیلم اقتباسی است از کتاب خاطرات «سرگذشت آب» (Chronology of Water) که تولیدش در مصاحبه با «ورایتی» به تأیید رسیده است.

استوارت می‌گوید در حال جستجوی بازیگر نقش اصلی «لیدیا یوکناویچ» نویسنده است: «در حال انتخاب بازیگران هستیم. مدت خیلی زیادی است که در مورد این فیلم و انجام مراحل مختلفش فکر می‌کنیم. خیلی هیجان‌زده‌ام. مدتی که لازم است سپری شده. بعضی از فیلم‌ها یک دهه طول می‌کشد تا آماده شوند. من همیشه در زندگی‌ام در مورد مسائلی که در آینده روی می‌دهند حرف می‌زنم پیش از آنکه قابل‌درک [در زمان حال] باشند، اما این یکی [امروز] بیش از همیشه قابل‌درک است. حالا بازیگران را انتخاب می‌کنیم. می‌خواهیم بازیگر نقش لیدیا یوکناویچ» را پیدا کنیم.»

بازیگر فیلم «اسپنسر» (Spencer) می‌گوید این هفته تولید چنین فیلمی را اعلام کرده تا سرمایه‌گذاران را جذب کند: «به [بودجه] چندان زیادی احتیاج نداریم. فیلم خیلی کوچکی است. چیزی است که وقتی جوان‌تر بودم دوست داشتم در آن بازی کنم.»

استوارت در بخشی از مصاحبه با «ورایتی» پاسخ می‌دهد که آیا قصد دارد مانند «آلفرد هیچکاک» به عنوان نویسنده و کارگردان نقش کوتاهی در فیلم بازی کند یا نه: «نه. راستش هیچ نقشی برای من وجود ندارد. به گمانم بسته به اینکه چه کسی نقش لیدیا را بازی می‌کند، شاید بتوانم نقش خواهر بزرگ‌تر او را بازی کنم، اما احتمالاً چنین کاری نمی‌کنم. سعی می‌کنم راهی برای ورود به فیلم پیدا کنم اما فکر نمی‌کنم.»

این بازیگر ۳۱ ساله در مصاحبه دیگری با «ساندی تایمز» می‌گوید به اعتقاد خودش تنها پنج فیلم خوب در میان ۴۶ نقش کارنامه‌اش بازی کرده است: «شاید تنها پنج فیلم واقعاً خوب بازی کرده باشم، از ۴۵ یا ۵۰ فیلم. فیلم‌هایی که در موردشان می‌گویم: «وای، این آدم اثری سراسر زیبا خلق کرده!»»

استوارت از «ابرهای سیلس ماریا» (Clouds of Sils Maria) و «خریدکننده شخصی» (Personal Shopper) به کارگردانی «الیویه آسایاس» به عنوان دو فیلم محبوب خود یاد می‌کند و اگرچه از بدترین فیلم‌هایش نام نمی‌برد اما معترف است که شمار فیلم‌های خوبش کمتر است.

استوارت می‌گوید: «تنها از پاسخ مثبت دادن به چند فیلم پشیمان شده‌ام و نه به خاطر نتیجه، بلکه به دلیل اینکه لذت‌بخش نبوده‌اند. بدترین وضعیت وقتی است که وسط یک پروژه گرفتار شده‌ای و می‌دانی که نه فقط فیلم بدی خواهد شد، بلکه تا پایان رنج خواهیم کشید.»

یکی از فیلم‌های ناموفق استوارت ریبوت «فرشتگان چارلی» (Charlies Angels) بوده اما می‌گوید «آدم بدجنسی» نیست و نمی‌خواهد از فیلمی نام ببرد.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید