news-background
news-background

«اما کورین» به سریال جدید سازندگان The OA پیوست

«اما کورین» بازیگر نقش «پرنسس دایانا» در سریال «تاج» (The Crown) به مینی‌سریال «انزوا» (Retreat) در نقش اصلی پیوست. «بریت مارلینگ» و «زال باتمانقلیچ» خالقان سریال محبوب «او‌ای» (The OA) با همکاری یکدیگر این درام معمایی را برای شبکه FX می‌سازند.

این سریال داستانی در مورد یک کارآگاه تازه‌کار روایت می‌کند در تلاش است معمای قتلی را در مکانی پرت روایت می‌کند. «داربی هارت» کارآگاه تازه‌کاری است که به همراه ۱۱ مهمان دیگر توسط یک میلیاردر دعوت شده‌اند تا در جایی دورافتاده گرد هم جمع شوند. وقتی جسد بی‌جان یکی از مهمانان کشف می‌شود، داربی باید پیش از آنکه قاتل جان فرد دیگری را بگیرد. «بریت مارلینگ» بازیگر یکی از نقش‌های کلیدی و به همراه باتمانقلیچ نویسنده و کارگردان سریال خواهد بود. این اولین پروژه مشترک این دو پس از کنسل شدن سریال «او‌ای» در سال ۲۰۱۹ است.

نقش‌آفرینی کورین در فصل چهارم «تاج» برای او نامزدی امی و جوایز گلدن گلوب و انتخاب منتقدین را به همراه داشت. او به‌تازگی در فیلم «پلیس من» (My Policeman) آمازون مقابل «هری استایلز» نقش‌آفرینی کرده و نمایش «آنا اکس» (Anna X) را در وست اند لندن دارد. کورین این روزها در فیلم «عاشق» (Lover) سونی و نت‌فلیکس مقابل دوربین رفته و اخیراً در فیلم «بدرفتاری» (Misbehaviour) «کیرا نایتلی» و «پنی‌ورث» (Pennyworth) اپیکس دیده شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید