news-background
news-background

خالقان سریال کنسل‌شده The OA درام معمایی Retreat را می‌سازند

«بریت مارلینگ» و «زال باتمانقلیچ» در سریال معمایی دیگری همکاری می‌کنند.

 

«بریت مارلینگ» و «زال باتمانقلیچ» خالقان سریال محبوب «او‌ای» (The OA) با همکاری یکدیگر درام معمایی دیگری برای شبکه FX می‌سازند. این سریال تحت عنوان «انزوا» (Retreat) داستانی در مورد یک کارآگاه تازه‌کار روایت می‌کند در تلاش است معمای قتلی را در مکانی پرت روایت می‌کند. «داربی هارت» کارآگاه تازه‌کاری است که به همراه ۱۱ مهمان دیگر توسط یک میلیاردر دعوت شده‌اند تا در جایی دورافتاده گرد هم جمع شوند. وقتی جسد بی‌جان یکی از مهمانان کشف می‌شود، داربی باید پیش از آنکه قاتل جان فرد دیگری را بگیرد.

«بریت مارلینگ» بازیگر یکی از نقش‌های کلیدی و به همراه باتمانقلیچ نویسنده و کارگردان سریال خواهد بود. این اولین پروژه مشترک این دو پس از کنسل شدن سریال «او‌ای» در سال ۲۰۱۹ است.

نت‌فلیکس معمولاً ۸۰ درصد سریال‌های خود را برای فصل دوم تمدید می‌کند اما پس از آن با پرخرج‌تر شدن پروژه برای شبکه، ترجیح می‌دهد قرارداد سازندگان را کنسل کند. اغلب سریال‌های نت‌فلیکس بیش از دو یا سه فصل در شبکه دوام نمی‌آورند.

در سریال «او.ای»، مارلینگ در نقش یک زن نابینای به حضانت گرفته شده نقش بازی می‌کند پس از هفت سال ناپدیدی ناگهان زنده و این بار بینا با زخم‌های مرموزی در پشت ظاهر می‌شود. او به جای بازگویی رازهای با مقامات یا والدینش، آن‌ها را با همسایگان خودش فاش و داستان زندگی‌اش را برای‌شان نقل می‌کند. او در نهایت از آن افراد کمک می‌گیرد تا دیگر افراد گمشده را پیدا کند. دیگر بازیگران این سریال، «جیسون آیزک»، «اسکات ویلسون»، «پاتریک گیبسون»، «برندان مایر»، «ایان الکساندر»، «ویل بریل» و «فیلیس اسمیت» بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید